HP deskjet 3550
Fra : RK

Dato : 10-12-05 14:51

Jeg skulle hjælpe med at installere en subject. Jeg har ikke set sådan en
før og blev forundret. Hvor lægger man papiret i ? Hvor kommer arkene ud?
Jeg kan kun se en bakke, hvis den er både in/out for papiret kan den kun
tage et papir ad gangen ??????
Der er ingen manual til! Hvordan printer man en testside?? Hjælp??????

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-12-05 16:41

"RK" <R@J> skrev i en meddelelse
> [...]
> tage et papir ad gangen ??????
> Der er ingen manual til! Hvordan printer man en testside?? Hjælp??????

Her kan du finde manual, drivere m.m.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?product=305947&lc=en&cc=dk&dlc=da&submit.y=0&submit.x=0&lang=da&cc=dk
Det er ikke usædvanligt, at på hp printere kører papirer lige ind og vender
og kommer ud ovenpå papirskuffen.

Kurt

Fra : RK

Dato : 10-12-05 19:51

> [...]
> Det er ikke usædvanligt, at på hp printere kører papirer lige ind og
> vender og kommer ud ovenpå papirskuffen.

Tak for hjælpen! Jeg så for mig at det papir der kom ud ville lægge sig
ovenpå det papir der var på vej ind, men det kan åbenbart lade sig gøre!