ccd eller cmos?
Fra : Vince

Dato : 10-12-05 13:25

Skal købe et webcam og er lidt i tvivl om hvilket jeg skal vælge

Er umiddelbart hooked på Creative webcam live..

Hvad er forskellen på ccd og cmos ??

Hilsen
Vincent

Fra : Michael Kristensen

Dato : 10-12-05 13:50

"Vince" <vincentgroes@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Skal købe et webcam og er lidt i tvivl om hvilket jeg skal vælge
>
> Er umiddelbart hooked på Creative webcam live..
>
> Hvad er forskellen på ccd og cmos ??

ccd er bedre end cmos. Giver et bedre billede og kræver mindre lys.

Fra : Vince

Dato : 10-12-05 14:08

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Vince" <vincentgroes@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> ccd er bedre end cmos. Giver et bedre billede og kræver mindre lys.
>
>Ok så må jeg gå efter ccd....
Kan du anbefale et godt webcam ??

Fra : Per

Dato : 10-12-05 17:57

"Vince" <vincentgroes@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:439ad315$0$38654>>Ok så må jeg gå efter ccd....
> Kan du anbefale et godt webcam ??

Logitech Pro 4000 - noget af det bedste der findes til alm. internetbrug og
til en fornuftig pris.

/Per

Fra : Michael Kristensen

Dato : 11-12-05 14:48

> Logitech Pro 4000 - noget af det bedste der findes til alm. internetbrug
og
> til en fornuftig pris.

Kan Logitech Pro 4000 fås med fod beregnet til at sætte på fladskærm?

mvh
Michael Kristensen

Fra : Per Nielsen

Dato : 11-12-05 14:52

Michael Kristensen wrote:
> Kan Logitech Pro 4000 fås med fod beregnet til at sætte på fladskærm?

Det kan også monteres på TFT-skærme.

Fra : Michael Kristensen

Dato : 11-12-05 15:16

> Logitech Pro 4000 - noget af det bedste der findes til alm. internetbrug
og
> til en fornuftig pris.

Hvad er forskellen på pro4000 og pro5000? De koster det samme inde på
edbpriser.dk