Req. Ringetone der lyder som et morsesigna~
Fra : ®.A.Nielsen.

Dato : 11-06-01 17:23

Req. Ringetone der lyder som et morsesignal.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 11-06-01 18:21

"®.A.Nielsen." skrev i en meddelelse

> Req. Ringetone der lyder som et morsesignal.

Hvis du er en ejer af en Nokia telefon og du sætter den lange tone på der er
når du får en besked, du ved den der fortsætter, næsten i uendelighed den
morser "Nokia Connecting People"

/bm

Fra : ®.A.Nielsen.

Dato : 11-06-01 22:39

"Boris Mathiasen" <Boris_Mathiasen@mail.tele.dk> skrev:
> Hvis du er en ejer af en Nokia telefon

Jeg har en 6210.

> og du sætter den lange tone på der er når du får
> en besked, du ved den der fortsætter, næsten i
> uendelighed den morser "Nokia Connecting People"

Jeg har lige rodet lidt med de der indb. ringetoner, jeg kan ikke finde
den der Morse en under ringetoner.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Kim Bjoern

Dato : 13-06-01 19:05

> Jeg har lige rodet lidt med de der indb. ringetoner, jeg kan ikke finde
> den der Morse en under ringetoner.

Der er også en tone, der hedder

dit dit dit - dah dah - dit dit dit

(S-M-S)

Den har de fleste Nokia'er som standard

Kim

Fra : Claus Rolsted

Dato : 25-06-01 21:14

Mener du ikke nærmere, at den morser 'SMS', hvis du sætter beskedtonen til
'Speciel'?? Sådan er den på de fleste nyere Nokiaer.

Mvh
Claus
ICQ: 91028400

Fra : R.A.Nielsen.

Dato : 26-06-01 17:52

"Claus Rolsted" <rolsted@worldonline.dk> skrev:
> Mener du ikke nærmere, at den morser 'SMS', hvis du
> sætter beskedtonen til 'Speciel'?? Sådan er den på de
> fleste nyere Nokiaer.

Jo, den kender jeg godt, men jeg kunne godt tænke mig en alm. ringetone
som var lidt i samme stil.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Claus Rolsted

Dato : 26-06-01 23:13

Hmmm, så kan jeg ikke hjælpe.
Måske kan du komponere en selv på din tlf eller finde en på en af de gratis
ringetone-sider.......

Claus Rolsted
ICQ: 91028400

Fra : R.A.Nielsen.

Dato : 27-06-01 15:20

"Claus Rolsted" <rolsted@worldonline.dk> skrev:
> Hmmm, så kan jeg ikke hjælpe.
> Måske kan du komponere en selv på din tlf eller
> finde en på en af de gratis ringetone-sider.......

Det må jeg jo nok se i øjnene at jeg bliver nød til.

--
Venlig hilsen: Rasmus.