Erfaring med Getmore.dk
Fra : Fynbo

Dato : 09-12-05 15:50

Hej gruppe..

Er der nogen af jer der har erfaring med at handle
hos www.getmore.dk .

Gode som dårlige...

Vil gerne vide besked inden jeg handler med dem..

PFT.

Fynbo

Fra : Max

Dato : 09-12-05 16:28

Hej

> Er der nogen af jer der har erfaring med at handle
> hos www.getmore.dk .

Jeg har købt af dem nogle gange uden problemer.

Mvh Max

Fra : michael bs

Dato : 09-12-05 16:27

> Jeg har købt af dem nogle gange uden problemer.
>
> Mvh Max

samme her. Ingen problemer.

mvhMichael

Fra : Jan

Dato : 09-12-05 16:35

"Fynbo" <Fynbo.not@t.dk> wrote in message
> [...]
> hos www.getmore.dk .
>
> Gode som dårlige...
>
> Vil gerne vide besked inden jeg handler med dem..

Jeg har handlet med dem et par gange, og har kun oplevet at leveringstiden
på deres hjemmeside ikke holdte helt.
Det var i en ordre med 5 dele, hvor alle dele stod som leveringstid på 1 - 2
dage. Den ene af delene var så i restordre hos producenten, så Getmore kunne
ikke få fat i varen.
Jeg ville mene, at når der står 1 - 2 dages leveringstid på en vare på deres
hjemmeside, så er det fordi varen ligger på lager; klar til afsendelse.
Men det er jo en lille ting. Jeg kunne bare have ringet til dem, inden jeg
aflagde ordren, og jeg har også senere haft ordrer hos dem for over 10K.

Det skal lige siges at jeg er erhvervskunde, men det tror jeg nu ikke gør
nogen forskel...

- Jan

Fra : Michael Kristensen

Dato : 09-12-05 16:54

> Er der nogen af jer der har erfaring med at handle
> hos www.getmore.dk .

Tjek edbpriser.dk

Fra : Fynbo

Dato : 09-12-05 17:08

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tjek edbpriser.dk

Det har jeg selvfølgelig gjort, men ville lige høre
nogle "rigtige" mennesker også...hehe

Fynbo

Fra : Vagn Christiansen

Dato : 10-12-05 06:39

"Fynbo" <Fynbo.not@t.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hos www.getmore.dk .
>
> Gode som dårlige...
>
> Vil gerne vide besked inden jeg handler med dem..

Har handlet med GetMore 14 gange og aldrig haft kedelige oplevelser og det
drejer sig mest om fladskærme.
Vagn Christiansen

Fra : Michael Frandsen

Dato : 12-12-05 19:23

har købt en Canon Pixma 5000 Printer leveret dagen efter og en fladskærm
leveret 2 dage efter, har også brugt deres support og kan varmt anbefale
dem, de er meget seriøse.
michael

Fra : Ulrik

Dato : 13-12-05 23:06

Fynbo wrote:
> [...]
> hos www.getmore.dk .
>
> Gode som dårlige...
>
> Vil gerne vide besked inden jeg handler med dem..

Jeg har handlet med dem nogle få gange, og jeg er ganske tilfreds...

Ulrik

Fra : Nick

Dato : 17-12-05 19:13

"Ulrik" <you.dont@need.it> skrev i en meddelelse
> Jeg har handlet med dem nogle få gange, og jeg er ganske tilfreds...

Det er Multimedia World (www.imw.dk) lavpris-internetforretning.
Samme indkøbsafdeling m.v. Blot langt lavere serviceniveau - men det er jo
prisen for den lavere pris

/Nick