Køb af ny PC max. 3500
Fra : Kim

Dato : 09-12-05 14:15

Hej

Jeg vil lige spørge her for en kolega, som står og mangler en ny eller
nyere brugt PC der er tale om kabinet med bundkort CPU, grafikkort, ram
osv.i god kvalitet
Han skal bruge den til internet og vil også spille på den.
Han vil give max. 3500 ,- hvor får han mest for pengene? Nogen som har set
et godt tilbud ?

Mvh. Kim

Fra : Fynbo

Dato : 09-12-05 15:52

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Han skal bruge den til internet og vil også spille på den.
> Han vil give max. 3500 ,- hvor får han mest for pengene? Nogen som har

Måske Dell.dk

Eller edbpriser.dk

Fynbo

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-12-05 21:48

> [...]
> Han skal bruge den til internet og vil også spille på den.
> Han vil give max. 3500 ,- hvor får han mest for pengene? Nogen som har

Ugens tilbud hos
www.bjtrading.dk
til 3400 kr. + forsendelse.
Der får han meget for pengene. Jeg har været mellemand på mange pc.er fra
dem, og de er i en udemærket kvalitet til prisen.
Det er svært at finde tilsvarende andre steder.
Det er så godt nok med alt i tilbehør minus skærm, så det kan da godt være,
at han på edbpriser kan finde noget lige så godt uden tastatur, mus og
højttalere, som følger med her.

Kurt