Install. af scanner
Fra : Michael Korsgaard

Dato : 07-12-05 17:38

Jeg har lige sat min Medion (MD 6228) flatbed scanner til min bærbare.
Henter driveren på medion.de. Den foreslår selv at udpakke til: C:\Medion
hvorefter jeg så kører install. videre her fra. Efter at have valgt sprog
(dansk) får jeg følgende besked.

HKDrivers\Batch\UBDANXP.ini does not exist

Hvorefter jeg så får besked om jeg vil genstarte nu eller senere. Jeg kan se
i enhedshåndtering at den efter genstart stadig ikke kender scanneren.

Hvad er nu det for noget??? Har prøvet både med scanneren sat til og ej,
samt andre sprog + alle mulige andre krumspring
OS er XPpro med alle tilgængelige opdateringer

/ Michael...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-12-05 21:49

Michael Korsgaard wrote:
> HKDrivers\Batch\UBDANXP.ini does not exist

Hvorfor ringer du ikke til Medions support, det må da være
hurtigere end at vente på svar herfra?

MEDION tlf. 4484 0542 Tidsrum:08.30-22.00 (også weekend)
Klippet fra:
http://www.computercity.se/Archive/Documents/M%C3%A5nedens%20Tema/supportliste.pdf

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 09-12-05 09:01

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at vente på svar herfra?
>
> MEDION tlf. 4484 0542 Tidsrum:08.30-22.00 (også weekend)

Har jeg slet ikke set, så tak... Problemet er løst. Når man henter en driver
f.eks på deres tyske side, kan man tilsyneladende kun install. tysk sprog,
så jeg hentede en tilsvarende på UK i stedet..

/ Michael...