Blækpatroner.
Fra : Ukendt

Dato : 06-12-05 17:59

Hvor finder jeg billigeblækpatroner?

Overvejer at købe sådan en printer:

Canon PIXMA IP4200
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=153520

Kan se på www.wesellcd.com at de sælger uoriginale patroner, men ikke til
denne model.

Hvor finder jeg billige patroner til denne. Eller akn Refil anbefales?

Evt en anden billig printer i drift der kan skrive på cd'er ???

/SWP

Fra : Kurt Hawthorn Sørens~

Dato : 06-12-05 18:09

SWP skrev noget om at han overvejer en pixma 4200

<SNIP>

> Evt en anden billig printer i drift der kan skrive på cd'er ???
>

> /SWP

Hej.

I indlægget lige over dit, står der noget om præcis det samme. Jeg kan
personligt råde dig til at købe en 4000'er, da den ydelsesmæssigt er ligeså
god som 4200'eren - samt du har mulighed for at købe kompatible patroner til
denne. Jeg har som sagt selv lige "fejlagtigt" investeret i en 4200 - hvor
jeg efterfølgende finder ud af at der pt. ikke findes kompatible patroner.
Derudover kan en 3000'er også skrive på skiver.

Hygge

Kurt Hawthorn Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-05 18:43

> [...]
> jeg efterfølgende finder ud af at der pt. ikke findes kompatible patroner.
> Derudover kan en 3000'er også skrive på skiver.

Problemet med 4000 er at den ikke leveres så meget. Lige nu er den pillet af
Edbpriser.dk. I Aftes var den der, men ikke tilgængelig nogle steder, og
kunne se i prisoversigten at den gå id og ud hele tiden med et par ugers
mellemrum, så ved ikke lige hvornår den kommer igen.
Min ide var ag give mig selv den i julegave, så ved ikke om jeg kan vente på
at den måske kommer på markedet igen.

Samme problem gælder for 3000.

Men hvis du har et sted hvor den kan købes pt. vil jeg blive.... Nærmest
lykkelig =)

/SWP

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-12-05 18:47

Cacba skrev følgende på usenet:
> Samme problem gælder for 3000.
> Men hvis du har et sted hvor den kan købes pt. vil jeg blive....
> Nærmest lykkelig =)

Der er en fabriksny IP3000 til salg på QXL i øjeblikket - prisen er vist pt
oppe omkring 1150 kr.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-12-05 19:18

Jan Vestergaard skrev følgende på usenet:

> Der er en fabriksny IP3000 til salg på QXL i øjeblikket - prisen er
> vist pt oppe omkring 1150 kr.

PS - skriv

Canon

i søgefeltet - så kommer den lidt nede på siden

Jan

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-12-05 22:13

> PS - skriv
>
> Canon
>
> i søgefeltet - så kommer den lidt nede på siden
>
> Jan

Ja, os med en 3000 eller 4000 ejer åbenbart nu en guldklump. Da jeg for
nogle måneder siden købte en 4000 gav jeg ca. 900 kr. incl. forsendelse, så
det er dyrt for en 3000. Men - pengene er jo lynhurtigt sparet når man kan
købe kompatible patroner til 9,50 kr. stykket - også på qxl.

Kurt

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-12-05 22:45

Kurt B. Andersen skrev følgende på usenet:
> lynhurtigt sparet når man kan købe kompatible patroner til 9,50 kr.
> stykket - også på qxl.

Endnu billigere hvis du køber 50 eller 100 ad gangen

Jeg har handlet med ham, der kalder sig DVD Seller på qxl - han bor lige syd
for grænsen - har dansk bankkonto til betaling - og leverer stort set fra
dag til dag afsendt fra den danske side af grænsen

Der er en anden på qxl der er en lille smule billigere - men jeg har kun
prøvet DVD-seller - og har været MEGET tilfreds, så det bliver nok også ham
næste gang.

Patronerne er fuldt på højde med de originale - jeg har brugt en del
efterhånden helt uden problemer.

Så - jo - jeg er glad for min IP4000

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-05 00:08

> [...]
ham
> næste gang.
>
> Patronerne er fuldt på højde med de originale - jeg har brugt en del

Sidder også og overvejer at købe den IP3000

Men synes 1120,- pp er meget for den, Det er jo af en privat, så der er
ingen garanti eller noget.

/SWP

Fra : EXIT

Dato : 07-12-05 11:59

Så snup en pixmar 4250
du kan finde de bedste og måske billigste patroner her
http://www.mcs-data.dk

Fra : EXIT

Dato : 07-12-05 12:04

det skulle være Canon Pixma IP4200

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-05 16:00

> det skulle være Canon Pixma IP4200

Patronerne dertil koster min. 4 gange så meget, pr stk.

/SWP

Fra : Gunnar

Dato : 07-12-05 18:49

"Cacba" <me [at] cacba [pletten] dk> skrev i en meddelelse

> Patronerne dertil koster min. 4 gange så meget, pr stk.

Hej
Hvis nogen finder nogle andre steder, for de kommer sikkert
Så kan vi vel regne med at det kommer her.
det er jo en ny printer.
Gunnar

Fra : EXIT

Dato : 07-12-05 23:16

BCI-6 skulle kunne bruges
http://www.stevesforums.com/forums/view_topic.php?id=73988&forum_id=40

ifg. dette forum men jeg ved det ikke for jeg har ikke prøvet
men det var måske vær at prøve ....
prisen taget i betragtning...