Kompatible patroner til Pixma 4200
Fra : Kurt Hawthorn Sørens~

Dato : 06-12-05 17:30

Hej

Efter at have været ovenud tilfreds med min 4000'er, følte jeg at det var
tid til en udskiftning (har efterhånden udskrevet EN DEL sider).

Jeg støder på det der umiddelbart ligner "storebroderen" IP 4200 - og i min
gode tro køber jeg den. Den kommer hjem, og vupti "CLI8"-patroner.....
"Arghhh...."
Nå, den googler vi lige en gang... min ikke azo, wesell eller inkhouse har
noget sjovt?
Nope, INGEN har kompatible patroner af typen CLI.

Og dog... med mindre et af jer hoveder er stødt på dette og med succes har
købt og brugt sådanne patroner, hører jeg meget gerne.

Pfh tak

Kurt Hawthorn Sørensen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-12-05 17:48

Kurt Hawthorn Sørensen skrev følgende på usenet:
> Og dog... med mindre et af jer hoveder er stødt på dette og med
> succes har købt og brugt sådanne patroner, hører jeg meget gerne.
> Pfh tak
> Kurt Hawthorn Sørensen

Det har der været meget skriveri her i gruppen om at man IKKE kan endnu.

Problemet er at de nye patroner indeholder en chip - men det kommer jo nok
på et tidspunkt.

Men det skulle være muligt at genopfylde de tomme patroner.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Kurt Hawthorn Sørens~

Dato : 06-12-05 18:05

Jan Vestergaard skrev

<SNIP>

> Men det skulle være muligt at genopfylde de tomme patroner.
>
> Jan

Jamen, jubii da!

Du skulle vel ikke vide hvor man kan købe blækket samt et "kit" til
genopfyldning??

Hygge

Kurt Hawthorn Sørensen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-12-05 18:57

Kurt Hawthorn Sørensen skrev følgende på usenet:
> Du skulle vel ikke vide hvor man kan købe blækket samt et "kit" til
> genopfyldning??

Nej - desværre ikke.

Der var for ikke så længe siden et indlæg i en af grupperne om en der havde
funde ud af, at snyde chippen, så det var muligt.

Men jeg tror ikke, at der kan købes færdige sæt til det ?

Desværre kan jeg jeg ikke finde indlægget ;-(

Beklager !

Jan (der har en IP4000 )

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Kurt Hawthorn Sørens~

Dato : 06-12-05 19:45

> Jan Vestergaard skrev som svar:
> Nej - desværre ikke.

Men, men men.....

Har lige googlet lidt mere, og i det mindste fundet et sted hvor der kan
købes refill blæk.... så må vi jo "nøjes" med det indtil videre :D

Blækgrossisten:
http://www.blaekgrossisten.dk/group.asp?group=402&sub=399

Hygge herfra....

Kurt Hawthorn Sørensen
(kan måske skaffe en IP 3000 - nogen der er interesseret?)

Fra : EXIT

Dato : 11-12-05 12:51

BCI-6 skulle kunne bruges
http://www.stevesforums.com/forums/view_topic.php?id=73988&forum_id=40

ifg. dette forum men jeg ved det ikke for jeg har ikke prøvet
men det var måske vær at prøve ....
prisen taget i betragtning...

Fra : Claus Ølholm

Dato : 13-04-06 22:39

er der nogle som har prøvet dette ??

..

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 13-04-06 23:18

"Claus Ølholm" <c.olholm@stofanet.dk> skrev:

>er der nogle som har prøvet dette ??

Hvad?
--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Claus Ølholm

Dato : 14-04-06 00:51

Fra : ha

Dato : 06-12-05 22:27

Kurt Hawthorn Sørensen wrote:
> Efter at have været ovenud tilfreds med min 4000'er, følte jeg at det
> var tid til en udskiftning (har efterhånden udskrevet EN DEL sider).
KLIP
> Og dog... med mindre et af jer hoveder er stødt på dette og med
> succes har købt og brugt sådanne patroner, hører jeg meget gerne.

Hej, jeg ville også have min IP4000 skiftet, og da det ikke lykkedes mig at
finde "kompatible" farvepatroner til Canon's nyeste, valgte jeg igen en
IP4000, denne gang dog med trådløs, da jeg ikke kunne få andet.
Den kostede mig lige knap 1.700,- men med farvepatroner til ca. 9 kr
stykket, er den jo hurtig tjent hjem.

/ha