10*15 udskrivning på en IP4000
Fra : Mythos

Dato : 05-12-05 21:27

Hej i gruppen

Jeg sidder her og er ved at lave nogle julekort på 10*15 glossy, men det vil
min Canon IP4000 ikke rigtig være med til. Jeg har først prøvet skuffen, DET
vil jeg godt advare i mod, den æder det bare og gemmer det inden i, phyyyy.
Så har jeg prøvet i arkføderen, som jeg nu har fundet ud af er det rigtige
sted, men den vil ikke tage papiret til sig, ja ja, jeg har taget de andre
ud der gemte sig, men det gav ikke resultatet jeg søger. Er der nogle af jer
der har prøvet det samme, og fået det til at køre, og i så fald, hvordan ?

Mythos

Fra : Pico

Dato : 05-12-05 21:57

Mythos wrote:
> [...]
> det gav ikke resultatet jeg søger. Er der nogle af jer der har prøvet
> det samme, og fået det til at køre, og i så fald, hvordan ?
Nu er det en IP 5000 jeg har, men det har ikke noget at gøre med
papirfremføringen.

Af dovenskab har jeg 10 x 15 fotopapir liggende i skuffen og propper A4
i for oven, det virker bare perfekt.
Har du husket at trykke på den nederste aflang knap når du skal vælge
hvilke papir den skal tage ?
Andet kan jeg ikke finde på der kan være årsag til noget.

Pico

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-12-05 22:16

Mythos skrev følgende på usenet:
> det gav ikke resultatet jeg søger. Er der nogle af jer der har prøvet
> det samme, og fået det til at køre, og i så fald, hvordan ? Mythos

Ingen problemer her.

Jeg har almindeligt A4-papir i arkføderen - og 10x15 ark fotopapir i
skuffen - og begge dele virker problemfrit.

Jeg bruger så Canon Easy Photoprint, når jeg printer 10x15 billeder - og det
er så sat op til at printe på 10x15 papir fra skuffen - og det virker helt
uden problemer.

Mine tekst-programmer er så sat op til at bruge A4-ark fra arkføderen.

Og alt virker perfekt.

Så check dine udskrifts-indstilinger, så du er sikker på, at alt er i orden.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Mythos

Dato : 05-12-05 23:24

> [...]
> Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk
> Erstat invalid med dk ved mail - men indlæg bør besvares i gruppen.

Det lyder godt at det kan lade sig gøre
Når jeg har dem i skuffen, så kommer der papirstop, og den er jeg ikke
rigtigt med på, og papiret bliver inde i maskinen så jeg ikke kan se det,
det er bare væk. Hvis jeg så slukker og tænder igen, ja, så kommer det ud,
men ikke med print på. Nå, jeg må prøve igen.

Mythos

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-12-05 01:27

Mythos skrev følgende på usenet:
> det, det er bare væk. Hvis jeg så slukker og tænder igen, ja, så
> kommer det ud, men ikke med print på. Nå, jeg må prøve igen.
> Mythos

Og du er sikker på, at papiret ligger rigtigt i skuffen ?

Styreskinnerne sidder rigtigt ?

Den blanke side nedad ?

Skuffen helt på plads ?

Ellers har jeg ikke lige et forslag - desværre.....

Fra : Mythos

Dato : 06-12-05 06:22

> [...]
> Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk
> Erstat invalid med dk ved mail - men indlæg bør besvares i gruppen.

Ja ja, alt er ping pong dynamolygte. Jeg har i og for sig fået det til at
virke, men jeg skal hive hvert andet papir ud af maskinen, så vil den godt
printe på de andre, underligt.

Mythos

Fra : Leif

Dato : 06-12-05 19:01

"Mythos" <nogo31@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> virke, men jeg skal hive hvert andet papir ud af maskinen, så vil den godt

Kender ikke den printer, men det lyder lige som om den ikke er sat på til
andet end A4 / letter format..........
/Leif