Multifunktionsprinter
Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 20:06

Jeg skal bruge en multifunktionsprinter (dvs. printer, kopi og scanner i et)
til en pris på max. 1000-1400 kr.

Jeg har tidligere haft en HP som nu er defekt, men jeg syntes generelt at HP
er for dyre med blæk, sammenlignet med mange andre. Jeg er egentlig mest til
Canon, men hvilke modeller skal jeg kigge efter og hvad med mærker som
Brother, Epson og Lexmark, er der nogen af dem jeg skal have med i
overvejelserne og evt. nogen HP modeller hvor de org. patroner er til at
betale (100-150 kr. pr. patron eller lign.).

Hvad kan anbefales?

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 20:47

"THG" <-> skrev i en meddelelse
> [...]
> med i overvejelserne og evt. nogen HP modeller hvor de org. patroner er
> til at betale (100-150 kr. pr. patron eller lign.).

Kommer selvfølgelig an på dit behov, men hvis det skal være en s/h printer /
kopi maskine, så er Brothers DCP-7010 mit bedste bud.

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 21:23

"Michael Sørensen" <.> skrev i en meddelelse
> "THG" <-> skrev i en meddelelse

> Kommer selvfølgelig an på dit behov, men hvis det skal være en s/h printer
> / kopi maskine, så er Brothers DCP-7010 mit bedste bud.

Så bedst som muligt i farve, men hovedsageligt skal den bruges til udskrift
af tekst dokumenter. Men den skal være hurtig og så skal blækpatronerne ikke
være for dyre og den skal have mindst mulig blækforbrug!

Fra : Jan

Dato : 04-12-05 23:24

"THG" <-> wrote in message
> [...]
> med i overvejelserne og evt. nogen HP modeller hvor de org. patroner er
> til at betale (100-150 kr. pr. patron eller lign.).

Jeg bruger selv en Brother MFC 410CN
(http://edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=104967), og må sige at den
opfylder mine behov til tekst og alm. grafik.
Dog skal man ikke tage Brothers angivelse af printhastigheder alt for
seriøst.
Patronerne til denne printer ligger på en pris omkring 50 - 100 kr.
(http://edbpriser.dk/Listproducts.asp?Accessory=104967)