Råd om ny laserprinter søges
Fra : Morten

Dato : 01-12-05 21:26

Min OKI 610ex har tjent mig godt i mange år, men skal ha' ny tromle (ca.
1.700,- kr.). Og det vil jeg ikke give...

Jeg har ingen idé om, hvilke mærker og modeller man skal gå efter i dag, når
det drejer sig om støjsvaghed, strømbesparelse, minimalt udslip af skadelige
stoffer og selvfølgelig kvalitet i forhold til en relativt lille pris.

Hvad er erfaringerne med de nyere modeller - og kan I (i modsætning til mig)
finde nogle test-hjemmesider, der uddybende forklarer nærmere om de enkelte
modeller.

Min kommende laserprinter skal alene bruges til hjemmebrug (og
s/h-udskrifter).

Mvh.
Morten