Skal købe en ny PC - mangler lidt anbefali~
Fra : K

Dato : 01-12-05 08:48

Hej,

jeg skal købe en PC til en bekendt. Det er hans unger som skal spille
på den. De er ikke så gamle, så det skal ikke være en monster
maskine. Jeg har da også kun fået 2500 + lidt ekstra at "lege" med.
Ved godt det ikke er meget, men han har ikke de store krav.
Spørgsmålet er om jeg selv kan finde noget eller jeg skal købe en
samlet ved f.eks www.foeniks-computer.dk
Har I nogle anbefalinger til noget hardware?

Han har pt en PIII, så måske kan kabinettet genbruges + CD-rom og
diskdrev.

/K.

Fra : Gunnar

Dato : 01-12-05 09:04

[...]

Hej.
Flere steder hvor de sælger løsdele tager de 100,kr. mere for at samle og
afprøve det
Og så kan der ikke blive ret meget for at gøre det selv,
ud over fornøjelsen, men det er også noget værd.
Gunnar

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-05 10:04

"Gunnar" <g.grooss@oncable.dk> skrev i en meddelelse

klippe-klippe

> [...]
> afprøve det
> Og så kan der ikke blive ret meget for at gøre det selv,
> ud over fornøjelsen, men det er også noget værd.

Du finder nok ikke noget bundkort der kan klemmes en pIII'er ned i mere,
sorry. Prøv at kigge lidt på udbudet her:
http://www.edbpriser.dk/computere/homemade-show.asp?ID=1&Type=4&Processor=Alle&Max=2500&Submit.x=36&Submit.y=14
Det burde være til at finde noget fornuftigt.
Jeg kende ikke nogle af forhandlerne, men du nævner selv Fønix, det kunne da
være en mulighed.

Go' fornøjelse
mvh
Ebbe