Bedste harddiskkøb i øjeblikket
Fra : Henrik

Dato : 29-11-05 22:41

Hej
Jeg skal købe mig en ny harddisk inden længe og vil derfor lige høre
jeres ekspertviden på området. Hvad er det bedste køb i øjeblikket når
kravene er lydløs(om muligt), god hastighed og fornuftig pris?
-Henrik

Fra : Claus Tersgov

Dato : 30-11-05 14:08

"Henrik" <xxxxx@xxx.com> skrev

> Jeg skal købe mig en ny harddisk inden længe og vil derfor lige høre
> jeres ekspertviden på området. Hvad er det bedste køb i øjeblikket når
> kravene er lydløs(om muligt), god hastighed og fornuftig pris?

Det er stor set alle moderne harddiske i dag..

Om du vælger det ene frem for det andet er et spørgsmål om religion.

Claus

Fra : Kim

Dato : 30-11-05 15:13

On Tue, 29 Nov 2005 22:40:52 +0100, Henrik <xxxxx@xxx.com> wrote:

>Jeg skal købe mig en ny harddisk inden længe og vil derfor lige høre
>jeres ekspertviden på området.

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev

fut : dk.admin.netikette

--
Kim