Pioneer 107 D brænder
Fra : Charlotte

Dato : 29-11-05 22:29

Hejsa

Jeg har haft ovenstående i et lille års tid, den er et par gange kommet
med
power calibration error,hvad menes med det? Så opdaterede jeg firmware i
går
og i dag meldte den så blank check error.. nu vil den sletingenting.. er
den
stået af?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-11-05 22:54

Charlotte skrev følgende på usenet:
> [...]
> firmware i går
> og i dag meldte den så blank check error.. nu vil den sletingenting..

Prøv i gruppen for DVD-brændere

News:dk.edb.hardware.drev.dvd

> Den har indtil videre sparet mig for at få 5536 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

Til gengæld spammer den selv alle indlæg med disse linier ;-(

Altså en anti-spam-program, der selv sender spam ;-(

Fut er sat til dk.admin.netikette dadiskussionen ikke er relevant her.

Jan

Fra : N/A

Dato : 01-12-05 16:15

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-12-05 16:15

Charlotte skrev:

>Har jeg prøvet men der er ikke ret meget liv... så tænkte da at hardware
>var
>det nærmeste jeg kom på..

De indlæg, som du svarer på ender i news:dk.admin.netikette og
ikke i news:dk.edb.hardware, men det har du sikkert ikke været
opmærksom på.

Du har fået et svar i
news:rlgro1dv5ngb649jv5juetn92ufssfrmu1@dtext.news.tele.dk, læs
det.

Svar herpå bliver også bragt i news:dk.admin.netikette
så ryger du på min ignoreringsliste.