Trådløs tastatur som kan gå gennem væg
Fra : Kim

Dato : 29-11-05 16:18

Jeg mangler en trådløs tastatur som har en rækkevidde på min. 8 mtr. med en
letbeton indervæg imellem Fås der noget der dur ??

Mvh. Kim

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 29-11-05 16:31

"Kim" <kim014@mail.dk> writes:

> Jeg mangler en trådløs tastatur som har en rækkevidde på min. 8 mtr. med en
> letbeton indervæg imellem Fås der noget der dur ??

Har du prøvet med et BlueTooth keyboard?

Kai

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-11-05 16:59

"Kai Harrekilde-Petersen" skrev:

> Har du prøvet med et BlueTooth keyboard?

Det tror jeg er et dårligt valg. Bluetooth er kendetegnet bl.a. af begrænset
rækkevidde, og besvær med at trænge igennem vægge o. lign.

Mvh.

Karsten

Fra : Kim

Dato : 29-11-05 19:20

"Karsten Jensen" <okokokokokok@dk.dk.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg er et dårligt valg. Bluetooth er kendetegnet bl.a. af
> begrænset rækkevidde, og besvær med at trænge igennem vægge o. lign.

Jeg har ikke prøvet bluetooth , men jeg tror at Logitech MX 5000 skal kunne
række op til 18 mtr. MEN hvis der er en indermur i mellem så ved jeg ikke ,
men jeg har også tænkt på at anbringe bluetooth modtager på loftet , Så
signalet kun skal igenem 2 cm. træloft
Jeg ved dog ikke om det vil virke og en Logitech MX 5000 koster 950,- kr med
mus Så

Mvh. Kim

Fra : Søren Nielsen

Dato : 29-11-05 21:25

Kim wrote:

> [...]
> modtager på loftet , Så signalet kun skal igenem 2 cm. træloft
> Jeg ved dog ikke om det vil virke og en Logitech MX 5000 koster 950,-

Du kunne jo, rent teoretisk, bestille et sæt på nettet og virker det ikke,
så kunne du jo benytte dig af dine 14 dages returret.

Søren

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 29-11-05 22:05

"Karsten Jensen" <okokokokokok@dk.dk.dk> writes:

> Det tror jeg er et dårligt valg. Bluetooth er kendetegnet bl.a. af begrænset
> rækkevidde, og besvær med at trænge igennem vægge o. lign.

YMMV. Et bluetooth tastatur vil uanset have væsentligt større
rækkevidde end et 'standard' trådløst tastatur - det var derfor jeg
foreslog det.

Når vi nu snakker rækkevidde på BT, har jeg flere gange blevet
overrasket over rækkevidden på mit BT headset til los mobilos. Den
går snildt igennem alm. kontorvægge med 4x gipsvæg og rockwool/glasuld
isolering. Porebeton indeholder ikke mig bekendt noget som specielt
stopper radiostråling.

Kai