Home Media Center
Fra : morten

Dato : 26-11-05 10:49

Jeg er meget begejstret for de nye muligheder som et Home Media Center kan
give.

Men jeg er i tvivl om, hvad hardware man skal købe. Jeg har set på de
færdige pakker, som findes, fra eksempelvis Amitech, men prisen er meget
høj.

Jeg har også set på at bygge en PC selv, med et HTPC kabinet, da man kan
bygge en flot, støjsvag og kraftfuld stue PC.

Men jeg har ingen erfaringer med, hvilke komponenter der er
anbefalelsesværdige og til fornuftige penge.

Hvilke komponenter skal man vælge?

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 26-11-05 11:41

Prøv den særlige gruppe om emnet - www.teknik.htpc

Fra : Sune Storgaard

Dato : 26-11-05 13:41

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv den særlige gruppe om emnet - www.teknik.htpc

mon ikke der er tale om gruppen news://dk.teknik.htpc istedet ? :)

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-11-05 14:53

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev

> mon ikke der er tale om gruppen news://dk.teknik.htpc istedet ? :)

Nej, der er tale om news:dk.teknik.htpc

Claus