Logitech G5 og G7 Mus?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 25-11-05 21:52

Er en G7 mus lige så god til spil som en G5 mus?
Syntes altid der har været lidt forsinkelse på trådløs, men det kunne være
det havde ændret sig?

// Sid

Fra : sls\(2770\)

Dato : 25-11-05 22:18

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> Er en G7 mus lige så god til spil som en G5 mus?
> Syntes altid der har været lidt forsinkelse på trådløs, men det kunne være
> det havde ændret sig?

Ville også lige høre hvilken mussemåtte der kan anbefales til den mus, nu da
min Icemat ikke kan bruges ?

Fra : Dennis Langgaard

Dato : 27-11-05 10:01

sls(2770) wrote:
> "sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

- Det med at trådløse muse er langsommere, altså der vil altid være et
lille delay men det er der jo også på en mus med tråd
- delayet er på cirka 0.8 ms efter hvad jeg har hørt af eksperter

> Ville også lige høre hvilken mussemåtte der kan anbefales til den mus, nu da
> min Icemat ikke kan bruges ?

Du kunne vel bruge en surfpad, steelpad (nok mest gamer)