hvilket kabinet?
Fra : Kim Frandsen

Dato : 25-11-05 18:01

Hej,
jeg er ved at købe ny computer, men har
svært ved at finde ud af hvilket kabinet jeg
skal købe. Det er en jungle.
Jeg skal ikke overclocke, men vil gerne have
2-3 blæsere, og det må ikke larme som en
støvsuger.
De dele der skal i kabinettet.

CPU: AMD 64 4000+
Bundkort: Asus A8V deluxe AGP
RAM: Kingston ValueRam 2 x 1 GB
Grafik: Asus Radeon 9800xt AGP
Harddisk: Hitachi DeskStar 7k250 250GB S-ATA
DVD-Brænder

Hvilket kabinet kan anbefales <1000kr.?

Mvh. Kim Frandsen
You'll Never Walk Alone - Liverpool FC fan
Live Long And Prosper - Star Trek fan
Yahoo MSN ID: piqarddk@yahoo.dk

Fra : Kim Frandsen

Dato : 25-11-05 18:27
Fra : Ukendt

Dato : 25-11-05 19:06

> Kan dette http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=79572 anbefales?

Hvis blæserne ikke skal larme så køb et kabinet uden blæsere og sæt dem selv
i..

Der skal du have Powerfluid 9db, eller Papst 12db (begge 80cm)

Det kan også kraftigt anbefales at overveje Papst 120mm 16db blæser. Det er
ikke meget mere den larmer i forhold til hvad den yder. arealet på en 120mm
blæser er næsten 3 gange så stort som på en 80mm. Den kan evt sættes ned i
volt, 7 eller 5 er enkelt, så larmer den minimalt, men yder stadig mere end
en 80mm.

Af kabinet er hvad man synes om. Jeg synes personligt at du skal købe dette
her: http://cacba.dk/kabinet.html =]

/SWP

Fra : Jeppe Høiby

Dato : 25-11-05 19:03

Kim Frandsen wrote:
> Hvilket kabinet kan anbefales <1000kr.?

Hvis du gerne vil have en støjsvag computer, så er Antec P180, da en start.

Jeppe Høiby
Web-udvikler
<http://awake.dk/>

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 25-11-05 20:51

jeg ville klart anbefale et NoiceControl midi, som du senere kan udvide med
måtter (bedst at være i fra start)

har selv det store og det er et super kabinet, da der ikke er en låge som
åbner ud af, men kører op/ned

og det fås i flere farvekombinationer

sort/sølv er min foretrukne
link: http://asp.webconsult.dk/privat/SingleProd.asp?p=370

link til andre NC : http://asp.webconsult.dk/privat/ShowProds.asp?c=4&f=62

bemærk at det er uden psu.

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"