Brother DCP-7010
Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 20:33

Hej.

Vi har set på en Brother DCP-7010, som kan fås leveret og det hele for lidt
under kr. 1.500,-

Det er en s/h laserprinter + s/h kopimaskine + farvescanner, skriver 20
sider pr. minut. (på trods af maskinen indeholder en farvescanner kan
printeren kun udskrive og kopiere i sort/hvid)

Link til maskinen
http://www.brother.dk/dcp/sub/dcp-7010.htm

Printeren skal stå i vores klubhus (fodbold)

Vi har formentligt ikke brug for farvescanneren, men vi har brug for at
kunne udskrive s/h fra en computer samt det primære er kopi funktion.

Er der noget at sige om maskinen. Positivt eller negativt - Dyrt eller
billigt - Et eller andet?

Andre forslag til vores forbrug.

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 16:21

"Michael Sørensen" <.> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne udskrive s/h fra en computer samt det primære er kopi funktion.
>
> Er der noget at sige om maskinen. Positivt eller negativt - Dyrt eller

Er der ingen, der vil / kan "byde" ind på denne maskine eller om den vil
kunne være ok for os set mht. pris og ydelse?

Fra : GB

Dato : 23-11-05 07:41

"Michael Sørensen" <.> wrote in

> Vi har set på en Brother DCP-7010, som kan fås leveret og det hele for
> lidt under kr. 1.500,-
> Er der noget at sige om maskinen. Positivt eller negativt - Dyrt eller
> billigt - Et eller andet?

Det ser fornuftigt ud - jeg har selv en Brother laserprinter, og har kun
haft gode erfaringer med Brother, også fra arbejdet. Og hvis I ikke skal
bruge farveprint, ser det ideelt ud til den pris, imho.

GB