GSM-modem - Hvor købes det?
Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 20-11-05 11:42

Hej.

Hvor kan jeg købe billige GSM-modems?
Jeg er primært interesseret i Siemens, men andre fabrikater kan også
have interesse, hvis prisen er i orden.
Jeg har forsøgt at lede på edbpriser.dk, men der kan jeg ikke lige finde
nogle inde.

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg ikke leder efter sådan et
PCMCIA-kort til en laptop.
Jeg leder efter et selvstændigt modem, hvor man kan sætte et sim-kort i
og på den måde fx afsende SMS gennem det o.lign.

Sådanne modems er typisk til seriel- eller parallel-porten, men hvis man
kan få nogle med USB ville det være fedt.

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk/

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 20-11-05 12:21

"Thomas Damgaard Nielsen" <tdn.usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> interesse, hvis prisen er i orden.
> Jeg har forsøgt at lede på edbpriser.dk, men der kan jeg ikke lige finde
/ Snip

Mon ikke det er noget sådant her du leder efter?
http://www.zonith.com/products/gsmmodem_dk.php

/ Michael...

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 21-11-05 17:45

Michael Korsgaard wrote:
> Mon ikke det er noget sådant her du leder efter?
> http://www.zonith.com/products/gsmmodem_dk.php

Jo. Præcis!