Andet multimedie
bentjuul 3670
Lidt hjælp til folie-tryk
Fra : Hagar

Dato : 25-01-06 21:42

Hej i gruppen

Jeg har før skrevet og spurgt om folier. Nu har jeg muligheden for at få
lavet en, som skal sidde på en sodavandsautomat. Det skal være 1850x890 mm
og jeg har frit slag. Men hvad skal jeg lave filen i for et format til et
trykkeri, og hvilken farve skal jeg bruge for at det bliver bedst muligt,
rgb, cmyk eller ?
Nu det skal sidde på en automat, og lyset kommer bagfra, er der så noget jeg
skal tage hensyn til, eller er det op til den der eventuelt skal trykke det
?
Jeg har PhotoShop CS at gøre godt med, så der er lidt muligheder for det ene
og det andet.

Er der en der har et bud på hvad det eventuelt kan komme til at koste, bare
sådan ca. ?

Hagar

Fra : SFJ

Dato : 26-01-06 07:03

> [...]
> trykkeri, og hvilken farve skal jeg bruge for at det bliver bedst muligt,
Lav det i CMYK.

> Nu det skal sidde på en automat, og lyset kommer bagfra, er der så noget
> jeg skal tage hensyn til, eller er det op til den der eventuelt skal
> trykke det ?
Det klarer RIP'en.

> Er der en der har et bud på hvad det eventuelt kan komme til at koste,
> bare sådan ca. ?

Ca. 400,- /m2 + opstart kr. 250,-

Skriv til mig på infosnabelaide-sign.dk hvis jeg skal hjælpe dig med at
printe det.

MVH Søren