Andet multimedie
bentjuul 3670
Organisere digitale billeder
Fra : Jesper Hansen

Dato : 22-01-06 14:08

Hejsa

Jeg har snart en masse digitale fotos, som jeg gerne vil have lidt styr på.
Sådan et slags fotoalbum hvor jeg kan tilføje nogle stikord som der kan
søges på igen, samt at der kan laves bakup af det så jeg ikke skal starte
forfra hvis harddisken skulle ryge en dag.

Nogen der har et par gode forslag?

Jesper Hansen

Fra : TL

Dato : 22-01-06 16:38

"Jesper Hansen" skrev i en meddelelse

> [...]
> søges på igen, samt at der kan laves bakup af det så jeg ikke skal starte
> forfra hvis harddisken skulle ryge en dag.

Adobes photoalbum kan det hele og mere til, koster en smule men prøv en
trial
inden du vælger at købe:
http://www.adobe.com/products/photoshopalbum/starter.html

ellers har jeg også hørt godt om Picassa - men har ingen erfaringer selv:

http://picasa.google.com/index.html

den er gratis.

God fornøjelse...

TL
- - -
www.lindkold.dk

Billig hjemmeside | Professionelt design | Lindkold Webdesign

Fra : Steen

Dato : 22-01-06 16:52

> Nogen der har et par gode forslag?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Jesper Hansen

Tag et kig på programmet "Gazo Digi-Book"
Du finder det og omtalen af det på www.freewindows.dk

Direkte link til programmet:
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=63

Held og lykke
Steen

Fra : Michael Schrøder

Dato : 23-01-06 08:55

"Steen" <s@mile.dk> skrev i en meddelelse

> Tag et kig på programmet "Gazo Digi-Book"
> Du finder det og omtalen af det på www.freewindows.dk
>
> Direkte link til programmet:
> http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=63

Programmet har også en hjemmeside, og der er kommet nyere versioner...

http://www.digibook.com/en/index.html

/Michael

Fra : Jesper Hansen

Dato : 23-01-06 10:55

On a server far far away, Mon, 23 Jan 2006 08:54:45 +0100, Michael Schrøder
wrote:

> Programmet har også en hjemmeside, og der er kommet nyere versioner...
>
> http://www.digibook.com/en/index.html

Jeg synes ikke jeg kan finde et download link,kun til skins - men jeg er
nok lidt blind.

Jesper Hansen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 22-01-06 19:08

Tak for jeres forslag begge 2, kigger på det.

Jesper Hansen

Fra : Lars

Dato : 22-01-06 16:40

Jesper Hansen skrev:
> [...]
> søges på igen, samt at der kan laves bakup af det så jeg ikke skal starte
> forfra hvis harddisken skulle ryge en dag.

Bruger selv PhoA - gratis, hurtigt, praktisk - men prøv evt at spørge i
den måske mere oplagte dk.fritid.foto