Andet multimedie
bentjuul 3670
CS2
Fra : Frank Larsen

Dato : 20-01-06 23:20

Jeg har "forlagt" en serial nøgle til Adobe Creative CS2, der er vel ikke en
der kan fortælle hvor den kan "findes" programmet er den danske version..
Nøglen består af såvidt jeg husker af 24 tal.

Frank

Fra : Steen

Dato : 20-01-06 23:33

> [...]
> der kan fortælle hvor den kan "findes" programmet er den danske version..
> Nøglen består af såvidt jeg husker af 24 tal.

Prøv dette link
http://www.thegroovycompany.com/shop/files/details/keyring-keyfinder.jpg

Højt humør
Steen

Fra : MooreHojer

Dato : 21-01-06 00:12

> Prøv dette link
> http://www.thegroovycompany.com/shop/files/details/keyring-keyfinder.jpg

Det vil jeg så straks prøve

--
MooreHojer

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 21-01-06 10:47

"Frank Larsen" <frank_larsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har "forlagt" en serial nøgle til Adobe Creative CS2, der er vel ikke
> en der kan fortælle hvor den kan "findes" programmet er den danske
> version.. Nøglen består af såvidt jeg husker af 24 tal.

Den kan "findes" på din emballage, såfremt den er helt "forlagt", så giv mig
et kald på dette nummer: 3336 5987, så skal der nok komme en løsning på
det... Det er bedst du ringer mellem kl 10 og 12 i hverdagen.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : MooreHojer

Dato : 21-01-06 15:27

> giv mig et kald på dette nummer: 3336 5987, så skal der nok komme en
> løsning på det... Det er bedst du ringer mellem kl 10 og 12 i
> hverdagen.

Hehe...

--
MooreHojer

Fra : Morten Lind

Dato : 21-01-06 19:48

Frank Larsen <frank_larsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Jeg har "forlagt" en serial nøgle til Adobe Creative CS2, der er vel ikke en
> der kan fortælle hvor den kan "findes" programmet er den danske version..
> Nøglen består af såvidt jeg husker af 24 tal.

Den kan du få hos Adobe - samme sted, hvor du registrerede den. Du slår
bare op på dine registreringer, så står de der.
M.

Fra : Steen

Dato : 21-01-06 22:21

> [...]
> M.
> --
> [dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)]

Det kunne jo også være at Adobe henvendte sig til Frank med

Man ved jo aldrig.
Steen