Andet multimedie
bentjuul 3670
flag i eps/vector, hvor?
Fra : Ukendt

Dato : 13-01-06 10:08

Hej NG,

Jeg mangler nogle flag (dk, tysk, engelsk) i eps/vector.

Kan man finde dem et sted gratis på nettet ?

/ Muster

Fra : Steen

Dato : 13-01-06 15:49

> Jeg mangler nogle flag (dk, tysk, engelsk) i eps/vector.
>
> Kan man finde dem et sted gratis på nettet ?
>
> / Muster

Dovenskaben længe leve, eller hva' ?

Det kan da ikke tage mange minutter at lave de tre flag:
Dansk : rød bg med et kors
Tysk: tre bokse oven på hinanden
Engelsk: ok, lidt tricky - men nogle streger i forskellige farver

Dette er ikk et surt opstød, bare lidt undren................

Steen

Fra : Brian S

Dato : 13-01-06 16:13

Har du hørt om Google?

Fra : KNL DtP

Dato : 13-01-06 19:39

"Muster Muster" <zz z> skrev i en meddelelse

> Jeg mangler nogle flag (dk, tysk, engelsk) i eps/vector.

http://brandsoftheworld.com/

Søg på landets navn og klik et par gange fremad.

I denne kategori findes en masse flag samt våbenskjold/bomærker:

http://brandsoftheworld.com/categories/heraldry/68816.html

Alle ligger som vektor i EPS- eller- AI-format - ofte tegnet ganske flot.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-06 23:17

> [...]
>
> http://brandsoftheworld.com/categories/heraldry/68816.html
>

> Alle ligger som vektor i EPS- eller- AI-format - ofte tegnet ganske flot.

Sådan! Lige den side jeg manglede. Takker mange gange!

Fra : kg

Dato : 14-01-06 10:03

/ Muster de ligger i news:dkbinar til dig om lidt
under Flag ...

Held og Lykke

K.G.