Andet multimedie
InDesign: Afsnitsformat - problem med skri~
Fra : ns

Dato : 11-01-06 22:58

(InDesign CS2)

Jeg har oprettet et afsnitsformat (paragraph style) og mente at have rimelig
styr på dette.

Men nej...

Når jeg ændrer skrifttype og/eller fontstørrelsen så kan jeg ikke få teksten
til at ændre sig, men hvis jeg ændrer andre ting, så som tabulator så træder
disse ændringer i kraft???

Jeg ved godt der også er character styles og her virker det fint, men det er
vel mere baseret på enkelte ord.

Nogle forslag.

Mvh.
Niels

(den er based on "no paragraph style" og next style er "same style")

Fra : Storm

Dato : 12-01-06 21:00

ns <ns@yahoo.com> wrote:

> [...]
> disse ændringer i kraft???
>
> Jeg ved godt der også er character styles og her virker det fint, men det er

Hvis du tilføjer en paragraph styles ved simpelthen at vælge teksten og
klikke beholder du al lokal (manuel formattering) og al formatering fra
character styles.

Hvis du Alt klikker på din paragraph style fjerner du al lokal (manuel
formattering) men beholder al formatering fra character styles.

Hvis du Alt-Shift klikker på din paragraph style fjerner du al lokal
(manuel formattering) og al formatering fra character styles.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : hs

Dato : 16-01-06 21:32

Tusind tak!!!. Det var lige det der skulle til ((-:

Mvh.
Niels