Andet multimedie
bentjuul 3670
Digitizers
Fra : Jesper

Dato : 07-01-06 19:53

Hej.

Da jeg meget snart runder et rundt hjørne ønsker jeg mig en god Digitizer
til at redigerer digitale fotos med.

Jeg har absolut ingen erfaring indenfor området, så derfor vil jeg hører
hvad I vil anbefale?

Sig endelig til, hvis I har brug for yderligere oplysninger for at kunne
give et godt råd.

På forhånd tak.

mvh

Jesper

Fra : Esben

Dato : 08-01-06 03:10

"Jesper" <christop@***post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad I vil anbefale?
>
> Sig endelig til, hvis I har brug for yderligere oplysninger for at kunne

Wacom Intous-serien er en klar favorit hos mange. Jeg vil måske anbefale dig
at få en med returret, så du har mulighed for at ombestemme dig mht.
størrelse.

--
Esben

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-01-06 07:03

Jesper wrote:
> Jeg har absolut ingen erfaring indenfor området, så derfor vil jeg hører
> hvad I vil anbefale?

Jeg bruger ikke selv digitizer, men jeg kender mange der gør.

Hovedparten(hm, alle faktisk) af dem foretrækker Wacom Intuios3 A5 eller A4.
A4 er koster noget mere, det kan måske "farve" folk til at vælge
A5-udgaven :)

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 08-01-06 09:11

Wacom - har testet andre, som alle er blevet skrottet. Wacom har den ulempe
at den koster penge.

Jeg har selv A5 udgaven - har fravalgt A4 udgaven, fordi jeg føler at den er
for stor at arbejde med.

Mvh
Anders