Andet multimedie
hejsa hjælp mig
Fra : Pyrus

Dato : 05-01-06 19:18

hej jeg har 2 ting jeg vil spøre om

jeg har 2 printer kan man køre den på en pc
der er en canon ip 4200 og en hp 3 i en så jeg kan bruge scannen
fra hp printer

og så har jeg en ting til jeg har et stor poblem med min grafitkort
den skriver skærmkort ( VGA-KOMPATIBEL ) RESSOURCEINDSTILLINGER :
Denne enhed bruger ingen ressourcer ,
da det er opstået en fejl

--
Men Venlig Hilsen
Jens E Koch

Link
http://www.spittie.dk/
http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZNxdm122ZZDK
http://www.familieadvokaten.dk/
http://www.netdoktor.dk/
http://www.112alarm.dk/
http://www.gratis-ting.dk/underholdning/index.php

Fra : Hagar

Dato : 05-01-06 21:33

"Pyrus" <jenskoch@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> og så har jeg en ting til jeg har et stor poblem med min grafitkort
> den skriver skærmkort ( VGA-KOMPATIBEL ) RESSOURCEINDSTILLINGER

Du er havnet i en helt gal gruppe, di ene spørgsmål hører til hardware
gruppen, og det andet til gruppen for grafikkort, her snakker vi kun om
grafik.

Hagar