Andet multimedie
bentjuul 3670
Microsofts Landskabsbilleder
Fra : Sam Bass

Dato : 03-01-06 19:17

Jeg blev så begejstret for Microsofts nye landskabsbilleder, at jeg tog det
hele ned på computeren.

Det var ikke så godt! Billederne - Efterår, Vinter og Sommerbilleder er
fine, og jeg brugte dem både som skrivebord og som pausebilleder, men
musepilen er irriterende. Efteråret har et løvblad, vinteren har en stor
vante! Sommeren har en due.

Jeg fjernede alle Microsofts landskabsbilleder for at blive af med
musepilen, som nu er en due der virker næsten ligeså tåbelig som vinterens
vante - og jeg kan ikke slippe af med den. Heller ikke papirkurven som er en
sejlbåd. At det blev sommerens musepil og papirkurv skyldes sikker at det
var de billeder jeg prøvede sidst.

Jeg slås med den due mens jeg skriver disse linier, er der nogen der ved
hvordan man kan fjerne sådan noget, når det ikke forsvinder når man fjerner
billederne via kontrolpanelet?

Mvh

Sam

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-06 19:59

Sam Bass skrev:

>Jeg slås med den due mens jeg skriver disse linier, er der nogen der ved
>hvordan man kan fjerne sådan noget, når det ikke forsvinder når man fjerner
>billederne via kontrolpanelet?

Ændre tema i skærmegenskaber?
(Højreklik på et tomt sted på skrivebordet)

Ellers prøv i news:dk.edb.system.ms-windows, som nok er mere
relevant gruppe til spørgsmålet.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Sam Bass

Dato : 03-01-06 20:45

Hvorherrebevars!

Fra : Kurt Lund

Dato : 03-01-06 21:54

"Sam Bass" skrev:

> Hvorherrebevars!

Betyder det, at du fik den hjælp du skulle bruge eller hvad?
Det er i øvrigt det mest almindelige og smarte at svare under det citerede
og skære overflødige citater væk. Det gør det nemmere at finde rundt i
indlæggene. På forhånd tak.

--
Kurt Lund

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-01-06 16:16

"Sam Bass" <forgetit@invalid> skrev i en meddelelse
> Hvorherrebevars!

Ja, man få jo ikke lige frem lyst til at hjælpe dig med det svar!

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-01-06 22:23

> [...]
> papirkurven som er en sejlbåd. At det blev sommerens musepil og
> papirkurv skyldes sikker at det var de billeder jeg prøvede sidst.

Musepilen og de billeder har i princippet intet med hinanden at gøre. Du har
hentet nogle temaer med baggrunde, musepile osv., men du kan bare ændre
pilen på musen.

Gå ind i Kontrolpanel > Mus > fanebladet pile (pointers).

Vælg dem enten manuelt eller vælg en pakke (scheme), f.eks. Windows
standard.

Mark