Andet multimedie
bentjuul 3670
Miniaturebilleder-Ikoner Adobe CS
Fra : Ukendt

Dato : 29-12-05 17:14

Efter opdatering til Adobe CS(2) får jeg ikke mere vist miniaturebilleder (i
stedet for ikoner) når jeg har gemt filer i Photoshop og Illustrator.
Bruger Windows XP Pro.

Hvor kan man ændre det?
Jeg synes ikke der er muligheder i "Indstillinger"
Photoshop har godt nok en indtilling under Filhåndtering, der hedder "Vis
billed", men den virker ikke.

Mvh.
Chrille

Fra : Hagar

Dato : 29-12-05 17:35

"Gert Chrillesen" <gertsnavelachrillesen.danmk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg synes ikke der er muligheder i "Indstillinger"
> Photoshop har godt nok en indtilling under Filhåndtering, der hedder "Vis

Er dine billeder associeret til Photoshop ? Nogle gange går mit også i ged,
men så har jeg så også "leget" med andre programmer, der så lige snupper
rettighederne til billederne. Det kunne være der problemet ligger.

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-05 17:51

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ged, men så har jeg så også "leget" med andre programmer, der så lige
> snupper rettighederne til billederne. Det kunne være der problemet ligger.

De åbner fint når jeg dobbeltklikker på dem, så det er de.
Mvh.
Chrille

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 29-12-05 18:34

Gert Chrillesen skrev:

> Efter opdatering til Adobe CS(2) får jeg ikke mere vist
> miniaturebilleder (i stedet for ikoner) når jeg har gemt filer i
> Photoshop og Illustrator. Bruger Windows XP Pro.
>
> Hvor kan man ændre det?

Planen er, at du skal bruge Bridge.

Adobe fjernede den mulighed fra og med CS1. Følgende er taget
fra Photoshops Read Me.wri:

| Thumbnail Icons for .psd files Photoshop CS2 does not provide
| thumbnail icons of .psd files through operating system folder
| windows. Please use the Adobe Bridge to view your .psd thumbnail
| files.

Det samme er tilfældet for thumbnails af Illustrator-filer.

--
Hilsen
Madsen