Andet multimedie
bentjuul 3670
PCI grafikkort
Fra : Claus Lind

Dato : 26-12-05 10:46

Hej alle

Jeg har fået / købt en udemærket brugt computer. Jeg vil dog gerne skifte
grafikkortet til et større. Det er dog her problemet ligger, da det skal
være i PCI slottet og der kun er plads til et "half size". Kan det lade sig
gøre, at isætte et nyt (godt) kort og i givet fald hvilket?

Computeren er en Compaq.

Mvh.
Claus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-12-05 14:04

Claus Lind skrev:

>Jeg har fået / købt en udemærket brugt computer. Jeg vil dog gerne skifte
>grafikkortet til et større.

news:dk.edb.hardware.grafikkort er den rette gruppe til dine
spørgsmål.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud