Relations database!
Fra : HCS [4000]

Dato : 18-01-06 17:40

Er der nogen som har et godt bud på en erstatning for PARADOX, som jeg har
brugt siden DOS tiden, dog senere erstattet af Windows ver.

--
Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk

Fra : hygum

Dato : 22-01-06 09:51

mysql kan det en database skal kunne

Fra : Martin Christensen

Dato : 22-01-06 12:58

Fra : Tom Jensen

Dato : 22-01-06 12:11

HCS [4000] skrev:
> Er der nogen som har et godt bud på en erstatning for PARADOX, som jeg har
> brugt siden DOS tiden, dog senere erstattet af Windows ver.

Access/MSSql hvis det er en windows platform
mySQL/Oracle hvis der er linux/unix

Med venlig hilsen

Tom Jensen
- Læs mere om asp og databaser her -
www.ffsoft.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 22-01-06 12:59

On Sun, 22 Jan 2006 12:10:39 +0100, Tom Jensen <xx@xx.xx> wrote:

>Access/MSSql hvis det er en windows platform
>mySQL/Oracle hvis der er linux/unix

PostgreSQL er også en mulighed - på alle de nævnte platforme.

-snart med hund: http://vedskovens.dk/d/hv/2005_olivia/051030/051030_d2.htm

Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 23-01-06 19:03

HCS [4000] wrote:
> Er der nogen som har et godt bud på en erstatning for PARADOX, som jeg har
> brugt siden DOS tiden, dog senere erstattet af Windows ver.

Et alternativ kunne også være

http://firebird.sourceforge.net/

mvh

Nico