Når man ikke kan bruge Access
Fra : Mr. Smith

Dato : 16-01-06 21:32

Hvad for en type database bruger man, når man ikke kan bruge Access?

Jeg spørger fordi at jeg kun har prøvet at arbejde med Access, men på
det webhotel jeg har tænkt mig at lave en hjemmeside med PHP, kan man
ikke bruge Access (det kan man kun på en IIS-server hos dem).

//smith

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-01-06 22:06

Mr. Smith skrev:

> Hvad for en type database bruger man, når man ikke kan bruge
> Access?

I php-sammenhæng er det typisk MySQL der anvendes som database.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Mr. Smith

Dato : 17-01-06 17:42

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> I php-sammenhæng er det typisk MySQL der anvendes som database.

- Findes der et program til at oprette en sådan, ala Access?

Tak for hjælpen i øvrigt!

//smith

Fra : Kim Emax

Dato : 17-01-06 20:09

Mr. Smith wrote:

> - Findes der et program til at oprette en sådan, ala Access?
>
> Tak for hjælpen i øvrigt!

PHPMyAdmin kan du hente og installere selv, hvis ikke udbyderen allerede
tilbyder det. Hvorfor spørger du ikke den pågældende udbyder?

--
Take Care
Kim Emax - master|minds - Vi tænker IT for dig...

Fra : Mr. Smith

Dato : 18-01-06 20:47

Kim Emax wrote:
> PHPMyAdmin kan du hente og installere selv, hvis ikke udbyderen allerede
> tilbyder det. Hvorfor spørger du ikke den pågældende udbyder?

Fordi det er den slags nyhedsgrupperne er til.

//smith

Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 18-01-06 21:23

Mr. Smith wrote:
> Fordi det er den slags nyhedsgrupperne er til.

Jeg er da også sikker på, der er mange herinde der ved mere om din ISP's
setup end din ISP selv

- Nico

Fra : Kim Emax

Dato : 19-01-06 09:39

Nikolaj Hansen wrote:

> Jeg er da også sikker på, der er mange herinde der ved mere om din ISP's
> setup end din ISP selv

Spevielt, når man ikke har oplyst, HVILKEN ISPer der er tale om

Fra : Mr. Smith

Dato : 19-01-06 16:38

Nikolaj Hansen wrote:
> Jeg er da også sikker på, der er mange herinde der ved mere om din ISP's
> setup end din ISP selv

- Nåh ja, undskyld min uvidenhed!

Grunden til at jeg valgte at bruge nyhedsgruppen skyldes, at de fleste
supportfunktioner formulerer meget korte svar. I en nyhedsgruppe finder
man mange hjælpesomme mennesker, som ikke er bange for at uddyde evt.
tvivlsspørgsmål!

//smith

Fra : Mr. Smith

Dato : 18-01-06 21:22

Kim Emax wrote:
> PHPMyAdmin kan du hente og installere selv, hvis ikke udbyderen
allerede
> tilbyder det. Hvorfor spørger du ikke den pågældende udbyder?

Nåh ja, tak for tippet iøvrigt! =)

//smith