Dataflex konvertering
Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 12-01-06 08:23

Hej

Jeg sidder et sted, hvor vi arbejder med Dataflex 2.3b.

Findes der et stykke software, som kan konvertere disse filer simpelt og
enkelt til eks. komma-filer eller lign.??

Hvis ikke, findes der så en detaljeret forklaring et sted, på data layoutet
i filerne, inkl. konvertering af de 4 felt typer. Ascii er jo ikke et
problem, men 3 bytes til et numerisk felt med 2 decimaler er jeg ikke lige
med på og det samme gælder umiddelbart dato-feltet...

Håber nogen kan hjælpe. Har alle filerne, både data, .kx, .def osv osv... så
skulle jo nok kunne lade sig gøre...

/Finn

Fra : esj

Dato : 15-01-06 12:41

On Thu, 12 Jan 2006 08:23:03 +0100, "Finn Stampe Mikkelsen"
<stampe@city.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg sidder et sted, hvor vi arbejder med Dataflex 2.3b.

1: skriv et program in df ?
2: køb ( det udgåede) flexql
3: betal dig fra det .-)