Så var der billede af Bugsy
Fra : OZ7PUS

Dato : 24-12-05 08:19

Ja vi havde jo fået taget et kort efter vi var kommet "hjem" Ja vi havde
boet i lejligheden i under 3 døgn, Kun det mest nødvendige sat op = sofa,
TV,Bærbar og internet;)

Her er Bugsy og mig http://kr0n.dk/lille-hund.jpg

Er han ikke bare dejlig?
Han passer utroligt godt på mig når kæresten er ude og køre taxa, Det havde
nær kostet en VVS mand den anden dag. Herude på landet banker man jo bare en
gang og åbner døren.. Men den blev lukket igen MEGET hurtig da Bugsy stod 2
meter fra døren og viste hele tandsættet.
Det stoppede dog da jeg sagde at han gerne måtte komme ind, Det var som med
alle andre fremmede normalt.. Vil de klø mig er de gode nok :P

Tøsen

Fra : H. Jensen

Dato : 24-12-05 09:15

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> alle andre fremmede normalt.. Vil de klø mig er de gode nok :P

Tak for kigget - hvor ser han dog sød ud! Håber I må få en god jul, og pas
nu ekstra godt på ham til nytårsaften!

Heidi

Fra : Leyna

Dato : 24-12-05 11:38

On Sat, 24 Dec 2005 08:18:38 +0100, "OZ7PUS"
<elbartodkspampam@hotmail.com> wrote:

> [...]
>boet i lejligheden i under 3 døgn, Kun det mest nødvendige sat op = sofa,

Han er meget, meget smuk, og en rigtig skødehund ka' jeg se.

Men du skal nok lige huske at komprimere billeder før du lægger dem på
nettet, for det tager altså en halv dag at hente dem.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Keldo

Dato : 25-12-05 15:14

....et lille tips til billeder på internettet; når du uploader et billede så
sørg for at det ikke fylder mere end 120kb. Det kan du gøre ved at "resize"
billedet i et billedbehandlings program. Jeg har en ADSL forbindelse på
2,5/512 og det tog en krig at loade billedet ind, tænk hvis der er nogle der
sidder med modem.....

Fra : pwh

Dato : 25-12-05 19:30

Keldo wrote:
> [...]
> en ADSL forbindelse på 2,5/512 og det tog en krig at loade billedet
> ind, tænk hvis der er nogle der sidder med modem.....

....Et lille tips på Usenet, svar under indlægget
Jeg tror ikke så meget det er størrelsen på billedet der er problemet,
det fylder trods af kun 438Kb, det må værer en elendig server det ligger på.

/Jens