STOP DET SÅ!
Fra : MOA

Dato : 23-12-05 13:59

Nu har jeg dælme fået nok!
Jeg beder jeg flytte al mudderkastning til den dertil indrettede gruppe, i
stedet for at forpeste og ødelægge denne indtil nu så udmærkede gruppe.

I må altså tage jer sammen og opfør jer som voksne mennesker, for for hver
gang Charlotte skriver et indlæg kommer der mindst to retur. OG det støjer,
er OT som bare pokker og har i det hele taget intet at gøre med at være
voksne mennesker.
Jeg har mistet så uendeligt meget respekt for flere i denne NG, fordi det
tilsyneladende er fløjtende ligegyldigt hvad andre i gruppen mener.
Lad Charlotte og hendes indlæg være, eller hold jeres tilsvininger og andre
OT diskussioner privat eller i den gruppe hvor det er relevant.

Jeg gider simpelthen ikke at være i, følge og skrive i en gruppe hvor de
øvrige deltagere ikke bliver respekteret, så nu må I for dælen hanke op i
jer selv.

Glædelig jul!

Mvh.
MOA

Fra : Helle

Dato : 23-12-05 14:32

"MOA" <MOA@MOA.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> øvrige deltagere ikke bliver respekteret, så nu må I for dælen hanke op i

Ja du har nok helt ret i, at diskutionerne må foregå et andet sted, men jeg
kan bare ikke helt se at det er OT. Jeg gider ikke bruge mere til på CK her
i denne ng - hun nyyyyyder den opmærksomhed.
Nu vil jeg nyde julen og håbe på at det snart bliver februar så hun skal i
retten igen.

God jul til jer alle sammen - også dig Charlotte.

Mvh Helle

Fra : Bente Petersen

Dato : 23-12-05 14:41

> [...]
> stedet for at forpeste og ødelægge denne indtil nu så udmærkede gruppe.

Ikke om jeg forstår dit udbrud , lad dog de som ønsker det , debattere
med Charlotte . Så vidt jeg ved er NG`en indrette således at det er
meget let at springe over det som ikke interesserer en , altså !!
Hvorfor læser du de tråde hvis de er dig så meget imod

Med venlig hilsen
Bente Petersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 23-12-05 15:22

Bente, du har helt ret i dit indlæg..........

Glædelig jul ))

Hilsen Majbritt

Fra : MOA

Dato : 23-12-05 17:05

"Bente Petersen" <bentepetersenKATTE@BAKKEmail.dk> wrote in message

> [...]
> meget let at springe over det som ikke interesserer en , altså !!
> Hvorfor læser du de tråde hvis de er dig så meget imod

ja man kan nemt springe indlæg over.. Men usenet er også indrettet således
at der er en gruppe til mudderkastning, og derfor er det aldeles OT at gøre
den slags her.

Mvh.
MOA

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 23-12-05 17:21

On Fri, 23 Dec 2005 17:05:21 +0100, "MOA" <MOA@MOA.dk> wrote:

> [...]
>at der er en gruppe til mudderkastning, og derfor er det aldeles OT at gøre

MOA
Til din oplysning:

Det er lige præcis diskussioner med Charlotte HER på usenet der fik
sat fokus på de horrible forhold hun byder sine katte, men som også
fik øjnene op hos flere af os der holder af katte, at der rent faktisk
eksisterer kattefabrikker her i Danmark og ikke blot var et amerikansk
begreb.

At vi stadigvæk debatter med Charlotte, på samme måde som altid,
skyldes at det er den eneste måde vi kan få Charlotte i debat på for
nogle af os har stadigvæk et naivt håb om at Charlotte en dag indser
at katte har krav på pleje og dyrlæge når det er krævet. Dette er vel
relevant i en kattegruppe, lige så vel som det er relevant for alle
der holder af katte at vide hvilket sted de IKKE bør købe kat eller
afhænde deres kat til?

Fra : Nina Sørensen

Dato : 23-12-05 15:18

> [...]
> øvrige deltagere ikke bliver respekteret, så nu må I for dælen hanke op i

Ved snart ikke hvem der støjer mest. Dem der forsvarer sig i en enkelt
tråd eller dem der prøver at stoppe den tråd ved at oprette nye tråde.....

Med venlig hilsen
Nina Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : OLund

Dato : 23-12-05 15:52

MOA wrote:
> [...]
> øvrige deltagere ikke bliver respekteret, så nu må I for dælen hanke op i

Kære MOA
Nu kan det snart være nok.
Jeg beder dig flytte alt dit netpolitiarbejde til papirkurven, i stedet
for at forpeste og ødelægge denne indtil nu så udmærkede gruppe.

Du må altså tage dig sammen og opføre dig som et voksent menneske, for
hver gang du skriver et indlæg her, kommer der mindst to retur, et der
giver dig ret, og et der opfordrer dig til at holde mund. Og det støjer,
er OT som bare pokker og har i det hele taget intet at gøre med at være
voksne mennesker.
Jeg har mistet enhver mulighed for at få respekt for dig i denne NG,
fordi det tilsyneladende er dig fløjtende ligegyldigt hvad andre i
gruppen mener.
Lad dog os andre og vore indlæg være, eller put os i dit killfilter. Vi
har valgt at afholde den katterelaterede diskussion med Charlotte her i
denne NG, hvor der helt sikkert er interesse for sagen.

Vi gider simpelthen ikke længere høre på dit brokkeri, så tag lige og
hank op i dig selv og lad andre have deres meninger, eller forlad gruppen.

Vh. Olund

Fra : Mia Warming og David~

Dato : 23-12-05 16:06

OLund.. Og så er vi en hel del der åbenbart heller ikke gider høre på
jer.. Så måske vi bare skulle nedlægge helle Nyhedsgruppen for den
opfylder ikke hvad den er her for.. Nemlig at snakke om katte og ikke
hvorvidt Charlotte er egent til kattehold eller ej!!!!
Lad nu bare det danske retsystem tage sig af den side af sagen og
koncentrerer jer om de menesker der gerne vil ha hjælp med deres katte
for det her er OT og høre ikke til i denne nyhedsgruppe..
Men ja vi bliver ALDRIG enige om hvad der skal gøres og Charlotte synes
sikkert det er morsomt at hver gang hun åbner munden så får folk et føl
på tværs.. Hun gør det jo kun for at provokere jer fat det dog

Med venlig hilsen
Mia Warming og David Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : OLund

Dato : 23-12-05 16:12

Mia Warming og David Hansen wrote:
> OLund.. Og så er vi en hel del der åbenbart heller ikke gider høre på
> jer.

Tag nu lige og put alle som I ikke vil se indlæg fra i killfilteret. Det
er løsningen på jeres problem.

Og jeg lover at gøre det samme for jer. :)

Vh Olund

Fra : MOA

Dato : 23-12-05 17:07

"OLund" <lund@soerensen.tdcadsl.dk> wrote in message

> Tag nu lige og put alle som I ikke vil se indlæg fra i killfilteret. Det
> er løsningen på jeres problem.

og det er så netop gjort.. desværre betyder det nok at de gode diskussioner
og debatter der tidligere var her i NG'en ikke finder sted. I hvert fald
ikke med så mange forskellige deltagere, da en del af dem jeg havde mest
respekt for herinde, netop er røget i mit killfilter.

Mvh.
MOA

Fra : Bente Petersen

Dato : 23-12-05 16:38

> [...]
> jer..
> Hun gør det jo kun for at provokere jer fat det dog

Atter engang rådet jeg har givet tidligere , hold jer dog væk fra tråde
som generer jeres nervesystem , det kan da ikke betale sig at sidde og
læse noget som er jer så meget imod .
Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor I gør det , men det kan jeg måske få
svar på herinde ??

Rigtig gældelig jul

Fra : Nina Sørensen

Dato : 23-12-05 16:49

> [...]
> sikkert det er morsomt at hver gang hun åbner munden så får folk et føl
> på tværs.. Hun gør det jo kun for at provokere jer fat det dog

Et enkelt spørgsmål.
Hvordan tror du at Charlottes sag er kommet ind til et sted hvor det
danske retssystem kan behandle det?
Jeg kan fortælle dig at det er pga kampe som denne herinde og i andre
netgrupper, der har gjort det muligt at få samlet nok folk,
informationer og ikke mindst midler til at starte en sag mod Charlotte
-for dyrene.

Kampen har stået på i årevis og jeg håber ikke at den stopper før
Charlottes kattehold er stoppet. Ydermere er emnet "kattehold" bestemt
ikke OT.

Det kan godt være at i synes kampen er træls. Men så bloker den tråd,
spring den over, hold jul, koncentrer jer om de andre gode tråde, what
ever it takes.
I skaber endnu mere splid og støj ved at blive ved med at oprette nye
tråde hvor i prøver at stoppe en anden tråd.

Med venlig hilsen
Nina Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 23-12-05 17:12

> [...]
> I skaber endnu mere splid og støj ved at blive ved med at oprette nye
> tråde hvor i prøver at stoppe en anden tråd.

Hold da kæft hvor du lyver bente...er du i familie med alice-lyv?
Hverken DU eller din onnsvage artsfæller har SØRGET for jeg er kommet
for retten, det er der kun et eneste mennekse der har GITTE FRA SCT.
ELMOS I ESBJERG og hendes DYRLÆGE!!! Du lyver simpelthen stærkere end en
hest kan rende, men det skal selvfølgelig "LYDE" af noget det er da
klart..
Det eneste i er, er en flok høns der ikke engang kan finde ud af at
lægge æg LOL
LAd os se hvad i kan udrette i det nye år, det glæder jeg mig virkelig
til at se, for det eneste i har udrettet i dette år er kaos, useriøsitet
og en masse mennesker tager afstand fra jer fordi i er og gør som i
gør! Og hvis du nogensinde nærmer dig min og johns matrikel igen så må
du hellere få implanteret et par ekstra øjne, for du vil være i en
voldsom farezone!! Måske du vil i karambolage med min nabo med traktor
og bigballe igen? Se DET skal du nok ikke ønske dig!

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 23-12-05 17:23

On Fri, 23 Dec 2005 17:11:38 +0100, Sascha og Sillemis
<chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>voldsom farezone!! Måske du vil i karambolage med min nabo med traktor
>og bigballe igen? Se DET skal du nok ikke ønske dig!

Og Charlotte som aldrig truer....denne her er vist en ommer hva!

Fra : Nina Sørensen

Dato : 23-12-05 17:36

> Camilla Sabroe skrev:

> Og Charlotte som aldrig truer....denne her er vist en ommer hva!

Bare rolig. Hun ved ikke engang hvem hun skyder efter i NG, hvordan skal
hun så kunne ramme rigtigt.....

Charlotte. Endnu engang igen igen, se hvem det er der har skrevet posten
inden du koger over med dine trusler.
Jeg vil gøre dig opmærksom på at jeg igennem flere år har tilbudt dig at
komme forbi mit hjem og se hvordan et opdræt kan fungere. Det har du
ikke været interesseret i. Men skulle du skifte mening, så er du
selvfølgelig velkommen.
Men dine trusler om at traktor-karambolage osv hører ingen steder hjemme
og jeg har forøvrigt aldrig været på din matrikel. Du må have byttet om
på nogle mennesker eller poster.

Med venlig hilsen
Nina Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 23-12-05 17:50

> [...]
> Men dine trusler om at traktor-karambolage osv hører ingen steder hjemme
> og jeg har forøvrigt aldrig været på din matrikel. Du må have byttet om

Jeg skrev BENTE gjorde jeg ikke?
Hedder du Bente??
NÅ!!Så var det nok Bente jeg henvendte mig til og ikke dig, vel Nina,
GOSCH!!

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 23-12-05 20:05

> Jeg skrev BENTE gjorde jeg ikke?
> Hedder du Bente??
> NÅ!!Så var det nok Bente jeg henvendte mig til og ikke dig, vel Nina,
> GOSCH!!

Jo det gjorde du, men du svaret under min post og på det indhold JEG havde
skrevt. Så forfra Charlotte.

Fra : Bente Petersen

Dato : 23-12-05 23:25

> Jeg skrev BENTE gjorde jeg ikke?
> Hedder du Bente??
> NÅ!!Så var det nok Bente jeg henvendte mig til og ikke dig, vel Nina,
> [...]
Jeg forstår det ikke ...hvorfor henvendte du dig til mig ??
Jeg havde ikke henvendt mig til dig .

Fra : Nina Sørensen

Dato : 23-12-05 17:32

> [...]
> voldsom farezone!! Måske du vil i karambolage med min nabo med traktor
> og bigballe igen? Se DET skal du nok ikke ønske dig!

Hvorfor blander du nu Bente ind i det?

Charlotte, om du vil det eller ej så blev der samlet en gruppe mennesker
sammen til at holde øje med dig og indsamle informationer... du ved lige
så godt hvordan disse mennesker er kommet i kontakt med hianden, så spar
på de fine ord.
Og det er mig Nina der har skrevet det samt posten som du svarede på.

Med venlig hilsen
Nina Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Alice

Dato : 23-12-05 17:37

"Sascha og Sillemis" <chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev

> [...]
> ELMOS I ESBJERG og hendes DYRLÆGE!!! Du lyver simpelthen stærkere end en
> hest kan rende, men det skal selvfølgelig "LYDE" af noget det er da

Du tror vel ikke du slipper med 'kun' skal i retten for Elrond sagen ???
Elrond sagen er vist kun første sag du er anmeldt for ......Næhhh du, jeg
tror du bliver en flittig gæst i Randers ret !

Alice
www.katteinfo.dk

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 23-12-05 17:48

> [...]
>
> Alice
> www.katteinfo.dk
>
> Glæder mig alice, hvem skal dog betale alle disse gilder?
HOHOHO

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 23-12-05 20:09

> HOHOHO

Tja hvis vi er heldige så er der en der tilbyder at betale en krone for hver
gang du skriver en post der skader din egen sag.
.... så skal det ski nok gå.

Og så er det vist tid til et lille reklameindslag
Elrod konto: Reg.nr. 9506 Kontonr. 4576095139

Ønsker man at vide lidt om hvem Elrod var og hvorfor han omtales i datid, så
her: http://www.katteinfo.dk/elrond2.htm

Nina

Fra : Bente Petersen

Dato : 23-12-05 17:53

> [...]
> voldsom farezone!! Måske du vil i karambolage med min nabo med traktor
> og bigballe igen? Se DET skal du nok ikke ønske dig!

Hej Søde dejlige rare Charlotte ( læs fjols )

Jeg har overhovedet ikke udtalt mig om dig eller noget relateret til dig
i denne tråd . Er det også ved at glippe for dig , det der med at læse ??
Men tak skal du have for at du lige har berigtiget at der blev læsset en
bigballe af foran min bil og en traktor bag den . Trods det at jeg havde
et multihandicappet barn i bilen .Og bilen var IKKE parkeret på din
grund .
Du er bare for nem , glædelig jul til dine misser , som vel hat fået
installeret varme nu der er så koldt udenfor ??

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 23-12-05 20:11

> Hej Søde dejlige rare Charlotte ( læs fjols )
>
> Jeg har overhovedet ikke udtalt mig om dig eller noget relateret til dig
> i denne tråd .
Ja hun koksede vist lidt i det. Sorry at det gik ud over dig.
Nina

Fra : Bente Petersen

Dato : 23-12-05 22:59

> Ja hun koksede vist lidt i det. Sorry at det gik ud over dig.
> Nina

Nina !
Det skal du ikke undskylde , hun vil SÅ gerne være efter mig at hun
såmænd ikke så hvem af os det var der skrev til hende .
Bær over med hende thi hun ved ikke bedre

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 24-12-05 16:17

> [...]
> såmænd ikke så hvem af os det var der skrev til hende .
> Bær over med hende thi hun ved ikke bedre

JO JO Bente du kan vel næppe FÅ andet end multihandicappede børn, og
tiden du bruger på at bekymre dig om mig og mine stakkels 100 katte,
skulle du nok bruge på noget andet, for det kommer aldrig til at gå her
som du håber, du er en ond heks, og de får ganske aftomatisk deres straf
en skønne dag!
Og så vil jeg lige sige at det var MIN JOHN'S "GRUND" du parkerede på,
uanset om du vil være ved det eller ej, så er VI altså de eneste der har
forkørselsret til den vej da vi har 7 tdr land for enden af vejen, så
her må jeg igen skuffe dig..Det er KUN folk med lovligt ærinde der må
bruge vejen, og det havde du vist ikke vel..
HUSK der er skrevet rapport om at nogen prøvede at "STJÆLE" kat fra mig,
den er ikke så god vel??
Sjovt nok er hende der prøvede på at stjæle katten også blevet så sært
"mundlam"!!!

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : OLund

Dato : 24-12-05 17:57

> HUSK der er skrevet rapport om at nogen prøvede at "STJÆLE" kat fra mig,
> den er ikke så god vel??

Så det at kæle lidt for en af dine stakkels vanrøgtede katte er nu
blevet til et forsøg på at stjæle katten? Gudfaderbevareos, få dig dog
et liv Charlotte, og opgiv det der med at have dyr.

Ole

Fra : Bente Petersen

Dato : 25-12-05 00:55

> [...]

> den er ikke så god vel??
> Sjovt nok er hende der prøvede på at stjæle katten også blevet så sært

Ti hi Charlotte !

Jeg vidste du ville dumpe i med begge ben , du elsker simpelthen at
ramme andre mennesker der hvor du tror det sårer dem mest ...dermed
mener jeg ..dine kommentarer til Jane . Men ser du , Jane har noget
som du burde misunde hende trods det hun er placeret i en kørestol ...en
masse mennesker som holder rigtig meget af hende ...ved du hvad det vil
sige ??? Jeg kan give dig svaret ..ALT

Du troede lige at du også ramte mig ....min dejlige multihandicappede
dreng !! Da han blev født for 8 år siden var han på grund af iltmangel
død i 20 minutter , hvilket er årsagen til at han i dag ...ikke selv kan
sidde - holde sit hoved - tale - gribe en ting med sin hånd - ikke
engang spise , hvilket vil sige at han skal sonde mades hver 3. time
døgnet rundt . Men forstå alt , det kan han .Og så er han jordens
gladeste dreng .
Hvad er du dog for et menneske som falder så lavt at du vil ramme med at
omtale et sådant menneske så nedladende . MEN du skød langt forbi
Pinnocio , han er ikke min , han er mit plejebarn ...synd for dig at du
ikke ramte mig , hvilket du ellers gerne vil , snyyyydt .

Med hensyn til vejen hvor jeg parkerede , så har jeg en gang tidligere
forelagt dig loven om veje , så længe at der ikke er skiltet , er det
offentlig vej ....KAN DU IKKE LÆSE ??

Jeg er ikke engang i stand til at være gal på dig , men for pokker hvor
har jeg ondt af dig , du er en stakkel . Hvor ville jeg ønske for dig at
du på et tidspunkt i dit liv havde prøvet at være elsket , for så ville
du ikke kunne være så ondskabsfuld som du tilsyneladende er .

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 25-12-05 13:09

Du er hjerteløs, Charlotte.

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 25-12-05 22:37

On Sun, 25 Dec 2005 13:09:13 +0100, "Nina, Tender Tribes"
<mail@tenderNOSPAMtribes.dk> wrote:

>Du er hjerteløs, Charlotte.

HØRT !

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 25-12-05 23:02

> Camilla Sabroe skrev:

> HØRT !

I er "hoved/hjerneløse" det er da li så slemt HOHOHO
HAPPY CHRISTMAS

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hanne Engermann

Dato : 23-12-05 17:15

> [...]
> I skaber endnu mere splid og støj ved at blive ved med at oprette nye
> tråde hvor i prøver at stoppe en anden tråd.

Minder mig om manden, der under et lægebesøg viser en plet på sin arm.
"Gør det ondt?", spørger lægen. Manden svarer "Nej, kun når jeg trykker
på den".

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jakob

Dato : 23-12-05 23:23

In article <43ac0ef7$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
lund@soerensen.tdcadsl.dk says...

> Kære MOA
> Nu kan det snart være nok.

Det har du da ret i men det er godt nok ikke MOA der er problemet.
Jeg støtter MOA 100 % i at dem der bare har lyst til gensidige
tilsvininger bør skride et andet sted hen.

Det er dem der er det egentlige problem og det kan man da ikke bare sige
man skal acceptere..

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : OLund

Dato : 24-12-05 02:26

Jakob wrote:
> In article <43ac0ef7$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> lund@soerensen.tdcadsl.dk says...

> Det har du da ret i men det er godt nok ikke MOA der er problemet.

MOA gjorde sig selv til en del af problemet idet hun kom med mere end
een opfordring til at flytte. Da den ikke virkede, burde hun have indset
at videre forsøg på at gribe ind var formålsløse.

> Jeg støtter MOA 100 % i at dem der bare har lyst til gensidige
> tilsvininger bør skride et andet sted hen.

Ok, men det nytter bare ikke noget i dette tilfælde. CK bruger såmænd
også folks gæstebøger som debatforum, trods opfordringer til at holde
sig væk. Og der hvor CK er aktiv, vil der være folk som er uenige i
hendes synspunkter.

> det kan man da ikke bare sige man skal acceptere..

Jeg synes personligt, at killfilteret løser problemet på bedste vis. Jeg
har brugt det i nyhedsgrupper med en betydeligt skrappere tone end der
er tale om her, og har egentlig kun haft grund til at ærgre mig over
debattører, der svarer på de frafiltrerede indlæg, og trofast citerer
hele den udgydelse, man helst var fri for at se. Efter en måneds tid er
tingene som regel faldet til ro, og så kan man forsøgsvis åbne filteret
igen.

Glædelig jul til dig og dine, Jakob.

Vh Ole

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 24-12-05 08:14

.. Efter en måneds tid er
> tingene som regel faldet til ro, og så kan man forsøgsvis åbne filteret
> igen.

Sådanne optrin plejer kun at tage et par dage her i gruppen

Nina

Fra : JytteJ

Dato : 23-12-05 18:28

> [...]
>
> Jeg gider simpelthen ikke at være i, følge og skrive i en gruppe hvor de
> øvrige deltagere ikke bliver respekteret, så nu må I for dælen hanke op

Kan jeg blive opdateret ??? Hvem er charlotte og hvad har hun bedrevet ??

Venlig hilsen
JytteJ

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 23-12-05 19:16

On Fri, 23 Dec 2005 18:28:00 +0100, "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk>
wrote:

>Kan jeg blive opdateret ??? Hvem er charlotte og hvad har hun bedrevet ??
>
>Venlig hilsen
>JytteJ

Hej Jytte

Først et link til hvad pressen samt foreningen Katteinfo.dk m.fl har
fundet ud af:
http://www.katteinfo.dk/se.htm

Dernæst kast et blik ind i Katteinfo.dk´s
gæstebog:

http://www.newbie.dk/webservices/guestbook/guestbook.php?id=matadora9b79c91040fa66811f669cfbf69afc0

Derefter kan vi gå videre til andre gæstebøger på nettet, blandt andet
min:
http://www.sparhawk.dk/dk/wall.php

Og som mandlen i ris a la manden:

som Sascha og Sillemis i dk.fritid.dyr.kat gruppen
http://groups.google.com/group/dk.fritid.dyr.kat/search?group=dk.fritid.dyr.kat&q=Sascha+og+Sillemis&qt_g=1&searchnow=Search+this+group

Fra : johny møller

Dato : 24-12-05 12:33

jeg læser disse indlæg for at følge med i hvad der sker på den front. men
jeg kan ikke lade være med at undre mig hvorfor gider i at bruge tid på at
læse disse indlæg hvis dde ikke interessere jer??? og dernæst hvordan
søren
har i tænkt jer at vi skulle få charlotte med ind i en mudderkastnings
gruppe??? alt den piveri her gir mig en følelse af at i ikke har andet at
give jer til end at lege politimænd. har i overvejet at melde jer i
POLITIHJEMMEVÆRNET??? der får i lov at lege med det rigtige politi.

glædelig jul fra
Jobe

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 24-12-05 16:09

> [...]
> det
> andre

> Den har indtil videre sparet mig for at få 32 spam-mails.

HOHOHO, DEN SAD!!

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bente Petersen

Dato : 26-12-05 14:02

> Sascha og Sillemis skrev:

> HOHOHO, DEN SAD!!
>

> Med venlig hilsen
> Sascha og Sillemis
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Atter engang , nej CK , det gjorde den ikke . One again , fattede du
bare ikke hvad svaret gjaldt ....så Ho ho ho