kløen om vinteren???!!
Fra : MOA

Dato : 23-12-05 10:37

Hejsa

Om vinteren klør mine ben, sådan når jeg har været i bad, og et pænt stykke
tid efter. Og sådan har det været alt den tid jeg kan huske. Det er ikke
hele vinteren, men en periode om vinteren at det lige er sådan og det er
dybt belastende for det er virkeligt træls.
Jeg har prøvet med en god skrub, men det gjorde ikke nogen forskel, og creme
(uanset hvor drøj den er) hjælper heller ikke.

Er der andre der oplever det og i så fald, hvad dælen gør i??!

Mvh.
MOA

Fra : Helle

Dato : 23-12-05 11:32

"MOA" <MOA@MOA.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> creme (uanset hvor drøj den er) hjælper heller ikke.
>
> Er der andre der oplever det og i så fald, hvad dælen gør i??!

Jeps jeg oplever også at jeg klør rigtig meget om vinteren - jeg tror det er
fordi huden tørrer ud. Jeg vil anbefale dig at smøre dig ind i enten Archiv
creme fra Apoteket eller Decubal vr

Fra : MOA

Dato : 23-12-05 11:49

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> wrote in message

> [...]
> er fordi huden tørrer ud. Jeg vil anbefale dig at smøre dig ind i enten
> Archiv creme fra Apoteket eller Decubal vr

Tak skal du have.. de vil jeg da prøve

Glædelig jul

Mvh.
MOA

Fra : Helle

Dato : 23-12-05 11:33

Okay prøver lige igen...

Som sagt vil jeg fra Apoteket anbefale dig enten Archiv eller Decubal
fugtighedscreme. Det er nogle rigtig gode cremer uden parfume.

Mvh Helle

Fra : Is

Dato : 01-01-06 19:37

> [...]
creme
> (uanset hvor drøj den er) hjælper heller ikke.
>
> Er der andre der oplever det og i så fald, hvad dælen gør i??!

Vær meget omhyggelig med at skylle AL sæben af ! og brug så mild en sæbe
som muligt !

Erik Isager