hvor er dokumentationen blevet af?
Fra : MooreHojer

Dato : 22-12-05 23:51

Hej NG

Hvor er den dokumentation for VBscript blevet af der plejer at ligge på:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/script56/html/vbscripttoc.asp

--
MooreHojer

Fra : Jørn Andersen

Dato : 23-12-05 01:20

On Thu, 22 Dec 2005 23:50:55 +0100, "MooreHojer" <simon@moorehojer.dk>
wrote:

>Hvor er den dokumentation for VBscript blevet af der plejer at ligge på:
>http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/script56/html/vbscripttoc.asp

Mon ikke det er denne, du leder efter:
<url:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/script56/html/ddfa5183-d458-41bc-a489-070296ced968.asp>
-?

En anden mulighed er at hente "Microsoft Windows Script 5.6
Documentation" herfra:
<url:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/downloads/list/webdev.asp>
eller direkte herfra:
<url:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=01592C48-207D-4BE1-8A76-1C4099D7BBB9&displaylang=en>

Den installeres som en Windows Help File (.chm-fil) og er efter min
mening lettere at have med at gøre end online-versionen.

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : MooreHojer

Dato : 23-12-05 09:56

> http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/script56/html/ddfa5183-d458-41bc-a489-070296ced968.asp>

Lige præcis

> Den installeres som en Windows Help File (.chm-fil) og er efter min
> mening lettere at have med at gøre end online-versionen.

Når den er installeret hvor finder man den så henne?

--
MooreHojer

Fra : Jørn Andersen

Dato : 23-12-05 16:00

On Fri, 23 Dec 2005 09:55:48 +0100, "MooreHojer" <simon@moorehojer.dk>
wrote:

>Lige præcis

>Når den er installeret hvor finder man den så henne?

Svjh lægger den sig selv ind i menuen i WinXP. Min ligger:
"C:\Program Files\Microsoft Windows Script\ScriptDocs\Script56.CHM"

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj