Stempler
Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 23:41

Hej.

Er der nogle, der kender et godt sted, hvor man kan få billige stempler.

Det gælder såvel stempel til firmaet, men også stempler med følgende:

- udkast
- annuleret
- bilag
- dato
- haster
- kopi

Der er ikke tale om et "storkøb" men cirka 1, 2 eller 3 stempler, der har
interesse. Men kan det købes til forsvarlige priser i et lille firma?

Fra : Anders Christensen

Dato : 23-12-05 08:35

Kent N skrev:
> [...]
>
> Der er ikke tale om et "storkøb" men cirka 1, 2 eller 3 stempler, der har
> interesse. Men kan det købes til forsvarlige priser i et lille firma?

Jeg så et stempel med sådan en drejerulle hvor man kunne vælge mellem
flere af de ovenfor nævnte stempler.
Det var i en kontorforretning i Borggade i Århus, kan desværre ikke
huske navnet, men prisen var vist omkring 100-200 kroner.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Allan Soerensen

Dato : 23-12-05 10:34

"Kent N" <IngenSpamTak> skrev i en meddelelse

> Der er ikke tale om et "storkøb" men cirka 1, 2 eller 3 stempler, der har
> interesse. Men kan det købes til forsvarlige priser i et lille firma?

Du kan købe de nævnte stempler i enhver kontorforsyning.
Mon ikke din tid er for kostbar til at sætte en større eftersøgning i gang
for at sparer 50-100 Kr.

Dette er et af de tilfælde, hvor "80-20 reglen" virkelig gælder.

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-05 11:28

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at sparer 50-100 Kr.
>
> Dette er et af de tilfælde, hvor "80-20 reglen" virkelig gælder.

Hej Allan.

Det har dui måske ret i i sidste ende.

Kan jeg ikke få dig til at forklare, hvad du mener, når du tænker 80-20
reglen

Fra : Allan Soerensen

Dato : 23-12-05 12:00

> Kan jeg ikke få dig til at forklare, hvad du mener, når du tænker 80-20
> reglen

<CITAT>
80/20-reglen - også kaldet Paretos lov - er et udtryk for at vi fx bruger
80% af tiden på at skabe 20% resultaterne
<CITAT slut>

(og omvent bruger du kun 20% af din tid på at skabe 80% af resultatet)

Når jeg nævner det her, er det fordi du efter min mening bruger en masse tid
på noget, der er ganske ubetydeligt for din virksomhed.
Hvis du brugte tiden på f.eks. at skaffe en ny kunde, ville det give meget
mere på bundlinien.

Fra : Preben Mikael Bohn

Dato : 23-12-05 12:01

Kent N wrote:
> Kan jeg ikke få dig til at forklare, hvad du mener, når du tænker 80-20
> reglen

http://en.wikipedia.org/wiki/80-20_rule

Med venlig hilsen Preben

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 23-12-05 15:13

> Er der nogle, der kender et godt sted, hvor man kan få billige stempler.
>
> Det gælder såvel stempel til firmaet, men også stempler med følgende:

> [...]

www.print2people.dk plejer at være fair med prisen og så skal du ikke ud og
rende efter dem.
Tror dog ikke de sælger stempler med stavefejl

Mvh og god jul til alle
Michael

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 23-12-05 15:21

"Michael Rasmussen" <michaelrasmussenSLET_DETTE@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:tBTqf.1238$IZ2.619@news.get2net.dk...

> www.print2people.dk plejer at være fair med prisen og så skal du ikke ud
> og rende efter dem.
> Tror dog ikke de sælger stempler med stavefejl

Nææeeh, mon dog.. Og gør de alligevel vil jeg straks bede om at få ordren
annulleret ..

/ Michael...

Fra : KNT

Dato : 23-12-05 15:24

Hvorfor skal det altid være billigt?

Knud

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-05 15:34

"KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor skal det altid være billigt?

For at tjene penge?

Du er vist ikke erhvervsdrivende.

Det gælder om at minimere omkostningerne.

Og hvad stempler angår, så er det ikke noget, der er videre vigtigt i mit
øjemed og derfor går jeg efter de billigste, da kvaliteten ikke kan blive så
dårlig indenfor denne vare, at jeg ikke ønsker at købe billigt her.