Simpel file manager i PHP
Fra : Gearløs

Dato : 22-12-05 23:35

Hej NG

Jeg skal bruge en file browser/manager i PHP. Skal blot bruges til at
uploade *.jpg og *.doc filer, samt vise disse. Billederne skal gerne vises
online (med "næste billede"-knap, osv.). Må gerne være adskilt i en User og
Admin del, hvor User (uden pass) kan browse filer, og Admin kan
uploade/slette.
Kender nogen et script der kan dette? Dem jeg kender til er alt for
indviklede til mit behov.

Venligst,
Mathias

Fra : Frederik Sunne

Dato : 26-12-05 17:37

Gearløs wrote:
> [...]
> uploade/slette.
> Kender nogen et script der kan dette? Dem jeg kender til er alt for

Prøv:

http://onedotoh.sourceforge.net/

Frederik