Forslag til belledgalleri
Fra : Kjell Skåden

Dato : 22-12-05 19:13

Tottis Galleri i linken <http://home.online.no/~old.navy/Totti/ > som er
nederst på denne meldingen, samt finnes på toppen i min hjemmeside,
ønsker jeg å endre. Tottis Galleri utgjør mange sider, både på norsk og
på engelsk, og jeg ønsker løsning som forenkler administrasjon og
oppdatering av websidene.
--
Kjell Henry Skåden
http://home.online.no/~old.navy/index.html

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 22-12-05 20:45

On Thu, 22 Dec 2005 19:13:15 +0100, Kjell Skåden <old.navy@online.no>
wrote:

> [...]
>ønsker jeg å endre. Tottis Galleri utgjør mange sider, både på norsk og
>på engelsk, og jeg ønsker løsning som forenkler administrasjon og
Prøv coppermine

Mogens
Easy Webhost

Fra : Kjell Skåden

Dato : 22-12-05 21:53

Mogens Jørgensen - www.easywebhost.org wrote:

> Prøv coppermine
>
> Mogens
> Easy Webhost

Takk Mogens for ditt råd, men for denne programvare trenger jeg nogen
tilleggskunnskaper. Er takknemmelig for at du tar deg tid til å svare på
spørsmålet

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 23-12-05 04:34

On Thu, 22 Dec 2005 21:52:35 +0100, Kjell Skåden <old.navy@online.no>
wrote:

>Takk Mogens for ditt råd, men for denne programvare trenger jeg nogen
>tilleggskunnskaper. Er takknemmelig for at du tar deg tid til å svare på
>spørsmålet

:)
Den findes faktisk på norsk, du skal bare hente og installere denne på
din server

Mogens
Easy Webhost

Fra : jopa

Dato : 23-12-05 00:32

Kjell Skåden skriblede bla:

http://www.minigal.dk/
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Kjell Skåden

Dato : 23-12-05 17:12

jopa wrote:
> Kjell Skåden skriblede bla:

> http://www.minigal.dk/

Takk til Mogens og Jopa for dere svar på mitt spørsmål. Vil ønske dere,
og alle andre på dette forum, en Riktig God Jul og Et Godt Nytt År