2 dejlige missere søger nyt hjem (Esbjerg)
Fra : Carina

Dato : 22-12-05 18:03

Hejsa...

Jeg står desværre i den situation at jeg desværre er nød til at gå af med
mine 2 katte.
Vi er desværre nødsaget til at flytte fra den lejlighed vi bor i nu, da vi
venter barn og nu har fået en lejlighed hvor man ikke må holde husdyr.

Det er 2 søde og kærlige hunkatte. De er begge 1 år gamle. De er vokset op
sammen, og er glade for hinanden (så ser derfor at de gerne kommer i samme
hjem)
Det er 2 velfungerende og kælne katte. Den ene er rød/hvid og den anden
sort/hvid. De er begge steriliseret og har altid været indekatte (men
udekatte kan de vel også blive med lidt tilvænning?!).

Kattene befinder sig i Esbjerg, jeg vil ikke have så meget som 1 krone for
dem - mit ønske er bare at de får et kærligt og permanent hjem.

Jeg vil gerne maile billeder, hvis nogen skulle være interesseret.

Mvh Triste mig som skal af med mine basser
Carina

Fra : Hanne Engermann

Dato : 22-12-05 19:11

> [...]
>
> Jeg vil gerne maile billeder, hvis nogen skulle være interesseret.
>
> Mvh Triste mig som skal af med mine basser

Det var trist Carina, også fordi børn har utrolig glæde og godt af at
vokse op med dyr. Jeg går ud fra, du har prøvet at søge dispensation fra
reglen. Det kan i nogle tilfælde godt lade sig gøre, især når det er
indekatte, og de er neutraliserede. Hvis du ikke har, så prøv dog!

Ellers kan du med billeder annoncere dem sammen på www.vildkat.dk
(Omplaceringskattene) - Held og lykke!

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Carina

Dato : 22-12-05 21:31

> [...]
> reglen. Det kan i nogle tilfælde godt lade sig gøre, især når det er
> indekatte, og de er neutraliserede. Hvis du ikke har, så prøv dog!

Hej Hanne

Jeg har ikke prøvet at søge dispensation for den slags, vil undersøge sagen,
men ved desværre fra andre som bor i de ejendomme
at de er rimelige strikse med at man ikke må have dyr, så desværre vil det
nok næppe lykkedes, men giver det et forsøg

Fra : Carina

Dato : 22-12-05 21:29

Efter tip af en venlig sjæl, har jeg valgt at tage lidt for kattene, for at
sortere kattehandlere mm fra, da jeg kun ønsker at få seriøse henvendelser
fra folk som vil mine katte det bedste!
Ud over det kan jeg lige tilføje at lukket kattebakke følger med samt
resterne af det der nu må være rester af følger med (kattegrus og sådan)

Det vil evt være muligt at få dem i hver deres hjem, men helst ser jeg jo at
de kommer i samme hjem. Og 2 katte er absolut ikke mere besvær end 1 kat!

Jeg har valgt at tage 700kr for kattene, og det er absolut pengene værd!