Øjenoperation ?
Fra : H.S.

Dato : 22-12-05 17:51

Er der nogen her som har fået foretaget en operation for nærsynethed ?

Jeg står i den situation at jeg formentlig vil blive tilbudt operationen af
amtet, pga svagt syn, og vil høre om nogen har noget posetivt/negativt at
sige om operationen ? Evt henvise til hjemmesider om emnet ?

--
----
Henrik

Besøg www.aficionado.dk
En cigarnyders blog

Fra : Claus Nielsen

Dato : 22-12-05 20:34

H.S. wrote:
> [...]
> amtet, pga svagt syn, og vil høre om nogen har noget posetivt/negativt at
> sige om operationen ? Evt henvise til hjemmesider om emnet ?

Jeg blev opereret hos Dansk Synskirurgi (http://lasersyn.dk/) for ca. 1
mdr. siden og det er virkelig lækkert.

Jeg havde minus 6.5 før og nu har jeg 0 på begge øjne.

Læs info på hjemmesiden.

Held og lykke

VH
Claus - Herlev

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 23:38

> Jeg blev opereret hos Dansk Synskirurgi (http://lasersyn.dk/) for ca. 1
> mdr. siden og det er virkelig lækkert.
>
> Jeg havde minus 6.5 før og nu har jeg 0 på begge øjne.

Heldige asen.

Holder det resten af livet.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Claus Nielsen

Dato : 23-12-05 09:06

Kimila wrote:

> Heldige asen.
>
> Holder det resten af livet.

Det Sagde lægen at det ville og yderligere ville det udsætte gammelmands
langsyn med ca. 10 år.

Men det skønt at kunne se og specielt helt skarpt på længere afstand.
Jeg var til Volleyball i Tirsdags for første gang ca. 3 uger efter
operationen og det gik rigtig godt.

Jeg har fået min operation betalt gennem amtet.
jeg gik til min læge, som henviste til en Øjenlæge, som igen henviste
til Århus Sygehus, hvor der var et års ventetid. Patient kontoret
henviste mig til Dansk synskirugi.

Min operation ville med dagens priser have kostet 21.000 pr. øje.

VH
Claus Nielsen - Herlev

Fra : Claus Nielsen

Dato : 23-12-05 09:09

Claus Nielsen wrote:

> [...]
> henviste mig til Dansk synskirugi.
>
> Min operation ville med dagens priser have kostet 21.000 pr. øje.

Man skal have Minimum minus 6.25 for at få det betalt af amtet. så jeg
lå i den lave ende.

VH
Claus Nielsen - Herlev

Fra : Jesper Grubach

Dato : 10-01-06 21:35

Var der ikke noget i nyhederne for ganske nylig om at man kunne få det
foretaget i Tyrkiet for ca halv pris? og at mange valgte at bruge den
løsning

Fra : H.S.

Dato : 11-01-06 18:46

"Jesper Grubach" <factol@stofanet.dk> wrote in message
> Var der ikke noget i nyhederne for ganske nylig om at man kunne få det
> foretaget i Tyrkiet for ca halv pris? og at mange valgte at bruge den
> løsning
Jo, men jeg tror det var nogle der betalte selv, jeg regner kraftigt med at
få kommunen til at betale, da jeg ligger lige over grænsen på det ene øje,
og lige under på det andet.