Speedstreem Router - WAN port 1024?
Fra : Preben Clausen

Dato : 22-12-05 15:30

Hej eksperter
Jeg har en Speedstreem router fra TDC og har tilsluttet et webcam, som jeg
kan se via min browser.
Under opsætning valgte den selv WAN port 1024 - og det fungerer.
Nu har jeg tilsluttet et webcam mere, men den skal have en anden WAN port,
da den ikke må ligge på den samme som det første kamera.
Hvad gør jeg?
Har forsøgt at ringe til TDC, men de kendte ikke noget til WAN 1024, og
kunne derfor ikke hjælpe - SNØFT.
Er der en eller anden der kan rådgive mig med problemet, evt. med oplysning
om hvorvidt der findes alternative porte jeg kan benytte.
På forhånd tak.

Preben