Aqua-noget?
Fra : martin

Dato : 22-12-05 14:48

Har set en børnereklame hvor man har en slags tavle og en pen man kan fylde
vand i og så tegne med.

Det er guf til min unge her til jul ;)

MEN!

Toysrus har dem ikke, BR har dem ikke (siger de i al fald har lige ringet)

Men hvem har dem mon så?

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 14:56

"martin" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:43aaae9a$0$189

> Men hvem har dem mon så?

Prøv hos Legekæden. Mener at jeg har set den i deres reklame- men jeg er
ikke 100 % sikker.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Lars Raaby

Dato : 22-12-05 17:08

martin skrev:
> [...]
>
> MEN!
>
> Toysrus har dem ikke, BR har dem ikke (siger de i al fald har lige ringet)

Legekæden
http://www.legekaeden.dk/katalog/jul2005/sider/32.htm

Øverst til venstre.

--
MVH
Lars Raaby

Fra : Katja Andersen

Dato : 22-12-05 18:08

> Har set en børnereklame hvor man har en slags tavle og en pen man kan
> [...]

Aquadoodle må det være. Bilka havde dem i sidste uge. Måske de stadig har
nogle.

Hilsen Katja

Fra : Smed & Mikaelsen

Dato : 22-12-05 19:04

Jeg har spekuleret på om det virkelig er noget.
Har I / Jeres børn prøvet den?

Fra : martin

Dato : 24-12-05 12:21

Har fundet den i Føtex men hun får den først i aften ;)