hjælpen er her
Fra : jopa

Dato : 22-12-05 11:49

Hjælpen er nær
http://www.alswebdesign.dk/hjertets-vej/hunde.htm

Har du problemer med din hund så er hjælpen her.
Hun kan snakke med hunden og den kan fortælle hende hvad problemet er.

Tidligere var der en herinde der havde gode erfaringer med "fjernhealing"
Jeg står af overfor sådanne personer men hvad med jer andre

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 22-12-05 12:00

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tidligere var der en herinde der havde gode erfaringer med "fjernhealing"
> Jeg står af overfor sådanne personer men hvad med jer andre

-------------------------------

selvfølgelig skal man være skeptisk, der er sikkert mange fuskere iblandt.
men der er nogle, der kan noget, andre aldrig kan læse sig til, og som mange
ikke kan og vil forstå, og måske heller ikke skal.
jeg har hørt godt om bente iversen, der bla. også kan fjernhealing
http://www.biodyr.dk/

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 22-12-05 12:17

fam. Ager skriblede bla:

> [...]
> til, og som mange ikke kan og vil forstå, og måske heller ikke skal.
> jeg har hørt godt om bente iversen, der bla. også kan fjernhealing

Ja jeg er jo som du kan forstå totalt lost overfor noget sådant.
At kunne tale/kommunikere med dyrene er totalt sort og humbug for mig.

Så er der dem der påstår at hvis de får tilsendt en tot hår af en hund kan
de gøre dem raske ved fjernhealing.
Helt ærligt Marie.
Hvis man tror på sådanne ting så er der ingen grund til denne gruppe man kan
jo blot kontakte disse healere
Men der er jo mange måder at platte folk på der ikke er direkte strafbart.

Som sagt blot min mening og jeg var interesseret i debatten og erfaringerne
fra dem der havde været i kontakt med sådanne

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Mus

Dato : 22-12-05 12:46

> [...]
>
> Tidligere var der en herinde der havde gode erfaringer med "fjernhealing"
> Jeg står af overfor sådanne personer men hvad med jer andre

Ja jeg tror ikke på healing og clairvoyance uanset om det er til mennesker
eller dyr. Min mening er at det en måde at udnytte mennesker i nød, hvad
enten det drejer sig om mennesket selv eller deres dyr.

Men accepterer da at andre tror på det. Bare jeg bliver fri for det. For det
har vel noget med at tro på det at gøre.

LN

Fra : jopa

Dato : 22-12-05 12:19

Mus skriblede bla:
> Ja jeg tror ikke på healing og clairvoyance uanset om det er til
> mennesker eller dyr. Min mening er at det en måde at udnytte
> mennesker i nød,

Det er vel blot som ved al anden relegion de svage er lette ofre

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Søren LH

Dato : 22-12-05 18:54

> Det er vel blot som ved al anden relegion de svage er lette ofre

Ateismen er et godt eksempel på dette.......

Mvh
Søren

Fra : jopa

Dato : 22-12-05 20:15

Søren LH skriblede bla:

> Ateismen er et godt eksempel på dette.......

Ateisme er vel antireligion
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Søren LH

Dato : 22-12-05 20:58

> Søren LH skriblede bla:

> Ateisme er vel antireligion

Whatever, den passer i hvert fald på din beskrivelse

Mvh
Søren

Fra : M. Andersen

Dato : 23-12-05 16:35

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
Nej, Ateisme er troen på at der ikke er en gud!
Hvis man er agnostiker interesserer man sig ikke for emnet og er basalt set
ligeglad med religion. Så det må være det

Mette

Fra : jopa

Dato : 23-12-05 19:20

M. Andersen skriblede bla:

> Nej, Ateisme er troen på at der ikke er en gud!
> Hvis man er agnostiker interesserer man sig ikke for emnet og er
> basalt set ligeglad med religion. Så det må være det

Nå ok takker for forklaringen så blev jeg det klogere
--
Mvh.agnostiker John
www.john.jp-web.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 23-12-05 22:14

On Fri, 23 Dec 2005 16:34:30 +0100, "M. Andersen" <ikke@taleom.dk>
wrote:

>"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse

>Nej, Ateisme er troen på at der ikke er en gud!

det kan man vel også kalde at tro på videnskaben kan man ikke ?

>Hvis man er agnostiker interesserer man sig ikke for emnet og er basalt set
>ligeglad med religion. Så det må være det

hmm så er man sku da ikke skidesmart for så har man jo ingen holdning,
og sådan et emne må man da have en holdning til. jeg har faktisk
undret mig lidt over hvad en agnostiker var for noget, er det ikke et
nyt begreb eller har jeg bare ikke fulgt med ?

Fra : Søren LH

Dato : 24-12-05 12:15

"Punish the deed, not the breed." <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

> det kan man vel også kalde at tro på videnskaben kan man ikke ?

Jeg vil ikke kalde det synonymer, for man kan da godt være religiøs og tro
på videnskaben samtidig.

Mvh
Søren

Fra : Newsman

Dato : 28-12-05 22:50

> [...]
> undret mig lidt over hvad en agnostiker var for noget, er det ikke et
> nyt begreb eller har jeg bare ikke fulgt med ?

Det er eg gammelt begreb: !!
En agnostiker kan enten mene, at det ikke er muligt at opnå absolut
spirituel viden, eller blot, at han/hun ikke selv har opnået denne viden
(endnu).Agnosticisme står i modsætning til ateisme, idet ateismen klart
afviser Guds eksistens.
Ordet "agnosticisme" blev dannet af professor Thomas Henry Huxley(1825-1895)
i Cambridge i 1860erne. Ordet betegner for Huxley det princip, at der ikke
kan opnås sikker objektiv viden om ting, der ikke allerede er demonstreret
eller lader sig demonstrere.. DERMED er det også en mere videnskabelig
tilgang til emnet (som jeg iøvrigt elsker at debatere!). Personligt kan jeg
ikke sætte mig ind i at folk i så store hobe tror på denne fiktive
fortælling (biblen/koranen mm). Jeg har respekt for behovet for at tro på
det, men når det kommer til stykket så undres jeg i min logiske grundvold !!

de venligste hilsner til en TRÅD der er løbet i en anden retning :)

vh Newsman

Fra : driver

Dato : 22-12-05 16:23

"jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Tidligere var der en herinde der havde gode erfaringer med "fjernhealing"
> Jeg står af overfor sådanne personer men hvad med jer andre

Damen må godt lige snakke med min hund (6 mdr.) om, at det vil være yderst
hensigtsmæssig, at den kommer når der bliver kaldt - også når der er en hare
eller fugl i nærheden. Ligeledes kunne hun tage en tøsesnak, sådan pige til
pige, om, at det ikke er særlig delikat for en ung tæve, at rulle sig i
fundne ådsler.
Hvis hun kan klare ovennævnte, vil jeg kaste mig for hendes fødder og
belønne hende i rigelig mål.
mvh
driver

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 23-12-05 22:09

On Thu, 22 Dec 2005 11:49:28 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

> [...]
>
>Tidligere var der en herinde der havde gode erfaringer med "fjernhealing"
>Jeg står af overfor sådanne personer men hvad med jer andre

sådan en so som hende, der lever af at udnytte dumme og svage
mennesker, ja hun skulle smides på bålet efter min mening !

Fra : Newsman

Dato : 28-12-05 22:54

Hej Liste

Jeg kan ikke se det fornuftige i det, omend jeg priser hendes
forretningssans !! Umiddelbart må lægmand ifølge Dyreværnsloven ikke tage
andres dyr i behandling ! Dermed ser JEG det som en overtrædelse af
Dyreværnsloven hvis hun udfører akupunktur (nåle) på ANDRES dyr. Alm
rådgivning er iorden, hvis man da tror på denne person !

vh Newsman
NB: Politianmeldelse venter evt efter nærmere undersøgelse !!