julekort
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 22-12-05 08:47

Nogen der har gode forslag til leverandører af julekort, hvor ens firma-logo
er trykt på? Ikke nødvendigvis special designede.

Det er til næste år, men det er jo nok nu man skal spørge om den slags !

hilsen
Uffe

Fra : Allan Soerensen

Dato : 22-12-05 09:37

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i en meddelelse

> Nogen der har gode forslag til leverandører af julekort, hvor ens
> firma-logo er trykt på? Ikke nødvendigvis special designede.
>
> Det er til næste år, men det er jo nok nu man skal spørge om den slags !

Unicef har nogle rigtig flotte nogen, som jeg selv har brugt de seneste år,
og så støtter dit firma en god sag, hvilket jeg tror er en god signalværdi.
Se http://www.unicef.dk/script/site/page.asp?artid=500

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 22-12-05 10:22

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> wrote in message

> Unicef har nogle rigtig flotte nogen, som jeg selv har brugt de seneste
> år, og så støtter dit firma en god sag, hvilket jeg tror er en god
> [...]

Tak, det ser godt ud.

Fra : René

Dato : 22-12-05 09:58

Hej nu ved jeg ikke lige hvormange kort du skal sælge men vi lavede en lille
sjov ting til vores julekort iår med lidt sødt til tanden vedlagt, se
http://www.elli-tape.dk/christmaspocket.html men det er da et alternativt
julekort og god inspiration da du kan vedlægge en lille ting med kortet.

Hilsen
René

--
-