Problemer med com
Fra : Jan Kristensen

Dato : 22-12-05 05:30

Hej NG

på min computer har jeg en mappe der hedder xxxx.com. Når jeg vil afvikle et
ASP-script i denne mappe med ISS, bliver jeg spurgt onm brugernavn og
kodeord. Men hvis mappen hedder xxxx.dk er der ingen problemer.

En der en venlig sjæl der kan hjælpe??

Mvh

Jan

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 22-12-05 09:13

"Jan Kristensen" <no-spam-vang@image.dk> wrote in

> [...]
> afvikle et ASP-script i denne mappe med ISS, bliver jeg spurgt onm
> brugernavn og kodeord. Men hvis mappen hedder xxxx.dk er der ingen

Er det samme problem, hvis den fx hed xxx.exe ? Det lugter lidt af noget
sikkerhedshejs, men jeg er ikke sikker på, hvor det sker. Jeg tror ikke, at
det er IIS [0] det sker, men det kunne være i et AV-produkt.

[0] Den hedder ikke ISS men IIS

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Findes din kiosk på nettet? Se http://ekiosk.dk

Fra : Jan Kristensen

Dato : 24-12-05 13:32

> Er det samme problem, hvis den fx hed xxx.exe?

Ja, samme problem med xxx.exe

Mh

Jan

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 25-12-05 17:48

"Jan Kristensen" <no-spam-vang@image.dk> wrote in news:43ad3fa5$0$16993
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Ja, samme problem med xxx.exe

Tænker du så det samme som jeg - altså at det kan være noget AV-fjolleri på
din PC, der tror, at en folder med navn domæne.com rent faktisk er en fil
med efternavnet .com ... og tilsvarende med .exe?

Har du noget AV-software installeret på din PC?

Fra : Jan Kristensen

Dato : 26-12-05 16:28

> Har du noget AV-software installeret på din PC?

ja, men der script-blokringen taget fra. Det er NAV, jeg bruger.

Jan