Mangler grafik
Fra : Ukendt

Dato : 20-12-05 17:33

Når jeg prøver at åbne denne side

http://www.olander-herlev.dk/

så kan jeg ikke se knapperne til venstre. Mangler jeg nogle plug-in eller
hvad går der galt?

Peter

Fra : Autocadster

Dato : 20-12-05 17:37

I et indlæg tastede Peter Rørbye sig til følgende:

Virker her med Opera

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 20-12-05 17:42

"Peter Rørbye" <popeye(snabel)mail.tele.dk> posting:

>http://www.olander-herlev.dk/
>så kan jeg ikke se knapperne til venstre. Mangler jeg nogle plug-in eller
>hvad går der galt?

Du mangler en Java-fortolker.
http://www.java.com/en/download/manual.jsp

--
What is life, except excuse for death,

- http://www.howtocreate.co.uk/operaStuff/devices/ -

Fra : John

Dato : 20-12-05 18:28

"Christian Bohr-Halling" skrev i en meddelelse

> Du mangler en Java-fortolker.
> http://www.java.com/en/download/manual.jsp

Lyntest:
http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html

Mvh John

Fra : Holst

Dato : 20-12-05 17:45

Peter Rørbye wrote:

> Når jeg prøver at åbne denne side
>
> http://www.olander-herlev.dk/
>
> så kan jeg ikke se knapperne til venstre. Mangler jeg nogle plug-in eller
> hvad går der galt?

Det er Java, så du mangler en Java-dims. Prøv java.com

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-05 18:39

> Det er Java, så du mangler en Java-dims. Prøv java.com

Mange tak for hjælpen til alle.

Peter