Hund med på ferie til Sverige
Fra : Torben R. Soerensen

Dato : 20-12-05 10:58

Jeg ved reglerne er indviklede, og at det sikkert også er dyrt, men hvordan
er det egentlig det er?

Kan I give en beskrivelse af hvilke vaccinationer hunden skal have, og der
er vist også et krav om hvornår i forhold til indrejsen. Skal man stadig
også ansøge ved jordbruksverket om indførselstilladelse?

Torben

Ps. vores hund er en 3½ år gl. blanding af Labrador og Islandsk Fårehund

Fra : MRN

Dato : 20-12-05 11:27

> Kan I give en beskrivelse af hvilke vaccinationer hunden skal have, og der
> er vist også et krav om hvornår i forhold til indrejsen. Skal man stadig
> også ansøge ved jordbruksverket om indførselstilladelse?

Værsgo:

http://www.swedenabroad.com/pages/general____15348.asp

Mvh
MRN

Fra : Søren LH

Dato : 20-12-05 22:34

"Torben R. Soerensen" <torben.spam@frejashundehus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Torben
>
> Ps. vores hund er en 3½ år gl. blanding af Labrador og Islandsk Fårehund

Ring til din dyrlæge, han kender reglerne og det er også ham der skal gøre
det praktiske. Omkostningerne løber op i omkring en tudse.

Mvh
Søren