VPN og Internet connection sharing konflik~
Fra : Niels Jørgensen

Dato : 19-12-05 09:41

Hvordan afinstallerer man egentlig Internet connection sharing?

/Niels

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-12-05 09:46

On Mon, 19 Dec 2005 09:40:51 +0100, "Niels Jørgensen" <4nielsYT@c.dk>
wrote:

> Hvordan afinstallerer man egentlig Internet connection sharing?

Det gør man (mig bekendt) ikke. Man kan dog lade være med at bruge
den.

-A

Fra : Niels Jørgensen

Dato : 19-12-05 10:05

> Det gør man (mig bekendt) ikke. Man kan dog lade være med at bruge
> den.
Hvordan gør man så det, syntes ikke jeg kan se nogen markeringer som jeg kan
slette.

pft Niels

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-12-05 11:11

On Mon, 19 Dec 2005 10:04:51 +0100, "Niels Jørgensen" <4nielsYT@c.dk>
wrote:

> Hvordan gør man så det, syntes ikke jeg kan se nogen markeringer som
> jeg kan slette.

Det slås til og fra per interface i Control Panel | Network
Connections.

-A